پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

گروه بهمن

گروه بهمن رتبه ۵۴ پانصد شرکت برتر ایران را به خود اختصاص داد

شرکت گروه بهمن در تازه‌ترین ارزیابی ۵۰۰ شرکت برتر ایران با جهشی چشمگیر به رتبه 54 دست یافت. این شرکت در ارزیابی پیشین رتبه 72 را کسب کرده بود و اکنون با ۱۸ پله صعود رتبه ۵۴ را به خود اختصاص داد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو  بهمن در میان شرکت‌‎هایی است که بیشترین […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۸ بهمن ۱۴۰۱

شرکت گروه بهمن در تازه‌ترین ارزیابی ۵۰۰ شرکت برتر ایران با جهشی چشمگیر به رتبه 54 دست یافت. این شرکت در ارزیابی پیشین رتبه 72 را کسب کرده بود و اکنون با ۱۸ پله صعود رتبه ۵۴ را به خود اختصاص داد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو 

بهمن در میان شرکت‌‎هایی است که بیشترین صعود را دارد و در میان شرکت‌های خودرویی رتبه سوم را دارد.

در این ارزیابی شرکت‌های برتر بر اساس ۳۳ شاخص همچون «بیشترین فروش»، «بیشترین سودآوری»، «بالاترین ارزش بازار»، «بالاترین ارزش افزوده»، «بیشترین دارایی»، «بالاترین اشتغال‌زایی»، «بهره‌وری کل عوامل» و… معرفی می‌شوند که هر ساله این ارزیابی بین ۵۰۰ شرکت برتر انجام می‌گیرد.

بر اساس اطلاعات منتشر شده در این ارزیابی بهمن در سال 1400 بالغ بر 156611.6 میلیارد ریال فروش داشته است که این رقم در سال 1399 بالغ بر 74579.3 میلیارد ریال بوده است.

گفتنی است سازمان مدیریت صنعتی از سال ۱۳۷۷ رتبه‌بندی شرکت‌های برتر ایران را هر ساله انجام داده است. این رتبه‌بندی با الهام از رسالت این سازمان با فراهم کردن آمار و اطلاعات شفاف و مفید در مورد بنگاه‌های اقتصادی کشور، فضای روشن‌تری از کسب‌وکار اقتصادی کشور ارایه می‌دهد و به مدیران بنگاه‌های اقتصادی، سیاست‌گذاران و پژوهشگران، یاری می‌‎رساند تا شناخت و درک دقیق‌تری از مقیاس، ساختار مالی و اقتصادی صنایع و بنگاه‌های اقتصادی بزرگ کشور بیابند.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی