پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تالار بورس

پرتیراژها باید در بورس کالا عرضه شود / حمایت همه جانبه بهارستانی ها از عرضه خودرو در بورس کالا

عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1402 بیان کرد: موافق عرضه خودرو در بورس هستیم و مجلس در این زمینه کمک می‌کند تا عرضه خودرو در بورس تقویت شود. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو  پرویز اوسطی، عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1402 در مورد عرضه خودرو در بورس کالا بیان داشت: موافق عرضه خودرو در […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۸ بهمن ۱۴۰۱

عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1402 بیان کرد: موافق عرضه خودرو در بورس هستیم و مجلس در این زمینه کمک می‌کند تا عرضه خودرو در بورس تقویت شود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو 

پرویز اوسطی، عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1402 در مورد عرضه خودرو در بورس کالا بیان داشت: موافق عرضه خودرو در بورس هستیم و باید این روند ادامه پیدا کند. این به نفع مردم است و منافع آن به جای اینکه به جیب واسطه‌ها برود به مردم، یعنی خریداران واقعی و تولید برمی‌گردد.

عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1402 اضافه کرد: طبیعتا این پروسه به اصلاحات تکمیلی هم نیازمند است که حتما سازمان بورس در این زمینه اقداماتی را انجام می‌دهد و نیاز است مجلس هم در این زمینه کمک کند تا فرایند فروش خودرو در کشور شفاف شود و شاهد عرضه پرحجم خودرو در بورس باشیم.

نماینده مردم دهگلان کردستان اظهار داشت: عرضه خودرو در بورس باید برای همه خودروهای با تیراژ بالا دنبال شود تا دغدغه نوسانات غیرمنطقی قیمت خودرو برای مسئولان برطرف شود.

گفتنی است در پیشنهادات 29 بندی سازمان بورس به مجلس برای بودجه سال 1402 بر عرضه 50 درصد تولیدات خودروهای داخلی در بورس کالا تاکید شده است.

انتهای پیام/ منبع: سنا

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی