پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

اقدامات خوبی در سایپا انجام شده که قابل تقدیر است/ تولید خودرو اقتصادی در سایپا در دستور کار قرار گرفته است

جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با حضور در مرکز تحقیقات و نوآوری صنایع خودرو سایپا و خطوط تولید شرکت سایپا ضمن بازدید از نزدیک در جریان فعالیت های این گروه خودروساز قرار گرفتند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو  در این مراسم سید جواد حسینی کیا، نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۹ بهمن ۱۴۰۱

جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با حضور در مرکز تحقیقات و نوآوری صنایع خودرو سایپا و خطوط تولید شرکت سایپا ضمن بازدید از نزدیک در جریان فعالیت های این گروه خودروساز قرار گرفتند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو 

در این مراسم سید جواد حسینی کیا، نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: در این بازدید اقدامات خوبی در گروه سایپا انجام شده که قابل تقدیر است و خوشبختانه تعداد خودروهای تولیدی در پارکینگ ها به شدت کاهش یافته که نشان از تدبیر خوب مدیرعامل گروه سایپا در این خصوص است.

نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی افزود: بر اساس فرمان 8 ماده ای رئیس جمهور تولید خودرو اقتصادی در سایپا در دستور کار قرار گرفته و در سال آینده این محصول بدون رقابت با پلتفرم های جدید، تجاری سازی خواهد شد و جایگزین خودروهای در حال تولید سایپا با قیمت بسیار ارزان می شود.

حسینی کیا تاکید کرد: سایپا از شرایط خوبی برخوردار است به نحوی که زیان های انباشته گروه سایپا نسبت به سال گذشته 50 درصد کاهش پیدا کرده و پیش بینی می شود در سال آینده به صفر برسد و این گروه خودروساز از زیان ده بودن خارج شود.

او با بیان اینکه مقرر شد با هدف برطرف شدن برخی مشکلات، با سازمان استاندارد جلسات همفکری برگزار شود، افزود: کمیسیون صنایع و فراکسیون حمایت از تولید و صنعت مجلس شورای اسلامی به صورت کامل حامی صنایع کشور به خصوص صنعت خودروسازی است.

نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: تولید به شکل عبور مستقیم اقدام بسیار خوبی است که در سایپا انجام می شود و خودروها به صورت کامل و بدون نقص، تولید و مستقیما تجاری می شوند.

او گفت: بر اساس گزارشات ارائه شده، خوشبختانه در خودروهای سایپا که به مشتری عرضه شده، حجم مراجعات مردم به نمایندگی ها جهت برطرف کردن مشکلات احتمالی، کاهش یافته که بیانگر افزایش کیفیت محصولات سایپا است، البته باید برای رضایت مشتریان تلاش بیشتری صورت پذیرد.

حسینی کیا افزود: نگاه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی به صنایع داخلی بر سه معیار کیفیت محوری، قیمت ارزان و رقابت پذیری است و در حال حاضر صنعت خودرو بر همین اساس در حرکت است و سایپا با این پلتفرم های جدید و تنوع محصولاتش می تواند رضایت مشتریان را به دست آورد.

او با بیان اینکه نگاه حمایتی کمیسیون صنایع و معادن مجلس به تولید برای کاهش مشکلات خودروسازان است افزود: خوشبختانه سایپا در حال حاضر صادرات محصول به خارج از کشور را در دست اقدام دارد که روند مناسب و نشان دهنده عملکرد قابل قبول این خودروساز است.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی