پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خودروهای وارداتی ارزان قیمت

کاهش شدید قیمت ها با واردات خودرو دست دوم

به گفته یک نماینده مجلس شورای اسلامی؛ اگر واردان خودرو به درستی و با در نظر گرفتن نفع مردم انجام پذیرد، یقینا شاهد کاهش شدید قیمت ها خواهیم بود. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو  جلال رشیدی کوچی نماینده مردم مرودشت و پاسارگاد در مجلس شورای اسلامی، با انتشار یادداشتی در صفحه شخصی خود در […]

سبحان قالیباف
پنجشنبه - ۱۳ بهمن ۱۴۰۱

به گفته یک نماینده مجلس شورای اسلامی؛ اگر واردان خودرو به درستی و با در نظر گرفتن نفع مردم انجام پذیرد، یقینا شاهد کاهش شدید قیمت ها خواهیم بود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو 

جلال رشیدی کوچی نماینده مردم مرودشت و پاسارگاد در مجلس شورای اسلامی، با انتشار یادداشتی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی، نوشت:

«در کمیسیون تلفیق و به اتفاق ریاست کمیسیون صنایع و همراهی دیگر نمایندگان به صورت جدی پیگیر واردات خودروهای کارکرده (دست دوم) هستیم. موافقت های اولیه در سطح دولت هم انجام پذیرفته است.

قطعا اگر این نوع واردات به درستی و با درنظر گرفتن نفع مردم انجام پذیرد، یقینا شاهد کاهش شدید قیمت ها به ویژه در خودروهای خارجی خواهیم بود و بخش قابل توجهی از تقاضای انباشته با عرضه درست و دقیق خودرو پاسخ داده خواهد شد. معتقدم دولت به راحتی و بدون خروج یک سنت ارز از کشور می تواند این نارضایتی شدید از بازار نابسامان خودرو را تبدیل به یک رضایتمندی بالا و افزایش سرمایه اجتماعی خود کند.

امیدوارم در این مسیر به جای سنگ اندازی های معمول، شاهد همراهی و همکاری باشیم.»

انتهای پیام/ منبع: ایسنا

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی