پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

طرح ترافیک

رشد 25 درصدی نرخ عوارض طرح ترافیک

مدیرعامل سازمان حمل و نقل شهرداری تهران بیان کرد: نرخ عوارض طرح ترافیک برای سال آینده با افزایش 25 درصدی 54 هزار 750 تومان خواهد بود. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو  مجتبی شفیعی؛ مدیرعامل سازمان حمل و نقل شهرداری تهران در فرایند بررسی لایحه اصلاح مصوبه عوارض تردد جهت مدیریت ترافیک، کاهش تقاضای سفر […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۱۶ بهمن ۱۴۰۱

مدیرعامل سازمان حمل و نقل شهرداری تهران بیان کرد: نرخ عوارض طرح ترافیک برای سال آینده با افزایش 25 درصدی 54 هزار 750 تومان خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو 

مجتبی شفیعی؛ مدیرعامل سازمان حمل و نقل شهرداری تهران در فرایند بررسی لایحه اصلاح مصوبه عوارض تردد جهت مدیریت ترافیک، کاهش تقاضای سفر و کنترل آلودگی هوا در سال 99، اظهار کرد: در سال جاری درامد ناشی از اجرای طرح ترافیک و عوارض آن 1800 میلیارد تومان بوده است که از این رقم تا به امروز یک هزار میلیارد تومان وصول شده است.

وی تصریح کرد: امیدواریم تا پایان سال نیز مابقی این درآمد وصول شود.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل شهرداری تهران با اشاره به نرخ پایه عوارض طرح ترافیک در سال جاری، گفت: این مبلغ 43 هزار و 800 تومان در نظر گرفته شده بود که برای سال آینده با افزایش 25 درصدی این رقم به 54 هزار و 750 تومان خواهد رسید.

شفیعی همچنین در ارتباط با بهای عوارض طرح ترافیک برای برخی از گروه ها از جمله خبرنگاران جانبازان بیماران خاص و… گفت: این رقم نیز برای ورود سالیانه در سال جاری 234 هزار تومان بود که با 25 درصد افزایش درسال آینده این رقم در سال به 293 هزار تومان خواهد رسید.

وی همچنین به برخی از اصلاحیه عوارض وانت بارها و کامیونت ها در سال آینده اشاره کرد و گفت: در این ارتباط نیز تغییراتی نسبت به سال جاری انجام شده است.

انتهای پیام/ منبع: تسنیم

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی