پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

حس خوب سفر در فصل سرد/ ایکس 55 پرو و جزییاتی که شاید ندیده باشید

ایکس 55 پرو به عنوان پرچمدار برند ام‌ وی ‌ام از زمان حضور در بازار ایران توانسته توجه زیادی را به خود جلب کند.   به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو  ایکس 55 پرو به عنوان پرچمدار برند ام‌وی‌ام از زمان حضور در بازار ایران توانسته توجه زیادی را به خود جلب کند؛ کراس اوری که […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۱۷ بهمن ۱۴۰۱

ایکس 55 پرو به عنوان پرچمدار برند ام‌ وی ‌ام از زمان حضور در بازار ایران توانسته توجه زیادی را به خود جلب کند. 

 به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو 

ایکس 55 پرو به عنوان پرچمدار برند ام‌وی‌ام از زمان حضور در بازار ایران توانسته توجه زیادی را به خود جلب کند؛ کراس اوری که نهتنها به دلیل بهره‌گیری از ترکیب موتور توربو شارژ 1.5 لیتری با گیربکس CVT 9 سرعته و البته ایرودینامیک و شاسی مناسب یکی ازپرشتاب‌ترین خودروهای بازار ایران به‌حساب می‌آید بلکه به دلیل داشتن کیفیت ساخت بالا، امکانات زیاد و استقبال بازار نسبت بهبسیاری از رقیبان هم‌رده ارزش خرید بالایی هم پیدا کرده است. با این وجود، جزئیاتی در ایکس 55 پرو وجود دارند که به حس خوب سرنشینان این کراس اور مدرن به ویژه در فصل سرد سال کمک می‌کنند.

 سیستم تصفیه هوا با فیلتر ذرات کمتر از 2.5 میکرون: اکسیژن بیشتر

ایکس 55 پرو از تهویه مطبوع اتوماتیک با پنل تمام لمسی بهره می‌برد، اما سیستم تصفیه هوای این کراس اور مدرن، سیستم معمولیموجود در بسیاری از خودروهای دیگر نیست. چرا؟ چون این سیستم با بهره‌گیری از فیلتر تصفیه ذرات کمتر از 2.5 میکرون، توانایی اینرا دارد تا از ورود آلاینده ‌های معلق موجود در هوا به کابین خودرو تا حدود زیادی جلوگیریکند. قابلیتی که به‌خصوص در فصول سردسال که سطح آلودگی هوا بالا می‌رود سبب می‌شود سرنشینان داخل خودرو حس بهتری را تجربه کنند.

تکنولوژی در یک اتاق آکوستیک: هفت رنگ بی‌صدا

با سر رسیدن فصل سرد سال، طول روزها کوتاه‌تر و شب‌ها طولانی‌تر می‌شوند و از همین رو سرنشینان خودروها به طور خودکار مدتزمان بیشتری را در غیاب نور خورشید در حال عبور و مرور خواهند گذراند. در این شرایط کابین ایکس 55 پرو با نورپردازی هفت رنگداخلی‌اش، حس خوبی از تردد در تاریکی را به سرنشینانش ارائه می‌دهد. از طرف دیگر، به دلیل آکوستیک بودن کابین این کراس اورمدرن، کمترین میزان آلودگی صوتی نیز از بیرون به فضای داخلی وارد می‌شود تا سرنشینان بیشترین آرامش ممکن را در کنار امکاناتیمانند شارژر وایرلس، گرمکن صندلی و 6 کیسه هوای ایمنی تجربه کنند.

دوربین‌ها: بیرون و درون

یکی از ویژگی‌های جالب توجه ایکس 55 پرو، کیفیت بالای دوربین دید عقب و دوربین 360 این کراس اور است که به راننده کمک می‌کنددید کاملی نسبت به محیط و پشت سر خود داشته باشد. اما در کابین ایکس 55 پرو، در قسمت کنار آیینه راننده، یک خروجی یو اس بیبرای اتصال دوربین ثبت وقایع تعبیه‌شده که به سرنشینان خودرو اجازه می‌دهد با نصب دوربین‌های ثبت وقایع، لحظه‌های زیبای سفرخود را ثبت کنند و به عنوان خاطراتی به‌یادماندنی به یادگار نگه ‌دارند.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی