پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

کارت سوخت

چرا هزینه صدور کارت سوخت افزایش یافت

به گفته مدیر سامانه هوشمند سوخت؛ افزایش هزینه صدور کارت سوخت، به علت افزایش هزینه‌های خرید تراشه، تولید کارت سوخت و خدمات مرتبط با آن صورت گرفته است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو  محمد صادقی درباره علت افزایش هزینه صدور کارت‌های سوخت المثنی توضیح داد: طبق قیمت گذاری که در سال 1390 انجام شد، […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۳۰ بهمن ۱۴۰۱

به گفته مدیر سامانه هوشمند سوخت؛ افزایش هزینه صدور کارت سوخت، به علت افزایش هزینه‌های خرید تراشه، تولید کارت سوخت و خدمات مرتبط با آن صورت گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو 

محمد صادقی درباره علت افزایش هزینه صدور کارت‌های سوخت المثنی توضیح داد: طبق قیمت گذاری که در سال 1390 انجام شد، هزینه صدور کارت سوخت 10 هزار تومان بود و در این مدت، هیچگونه افزایشی روی کارت سوخت اتفاق نیفتاده بود.

­وی افزود: افزایش قیمتی که اخیرا برای صدور کارت سوخت محاسبه شده، فقط مربوط به هزینه خرید و تولید آن می‌شود و سایر هزینه‌ها را روی آن اعمال نکرده ایم.

­این مقام مسئول با توصیه به مردم که دقت کنند تا کارت سوختشان گم نشود، ­اظهار کرد: در واقع خرید تراشه، شخصی سازی کارت سوخت و تولید آن هزینه دارد که از مردم دریافت می‌شود. حتی پست کردن کارت سوخت نیز هزینه دارد و شرکت پخش فرآورده‌های نفتی، به عنوان متولی صدور کارت سوخت، هزینه‌ای که از مردم دریافت می‌کند را بین دستگاه‌های خدمت دهنده در این حوزه مثل شرکت توسعه ناجی و پست و تولیدکننده کارت سوخت، توزیع می‌کند.

انتهای پیام/ منبع: صدا و سیما

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی