پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

سانیار موتور

فروش ایکس ۳۵ تیگارد موتور به زودی آغاز می شود + قیمت

نشست خبری تیگارد موتور با حضور مدیران این شرکت در محل دفتر مرکزی تیگارد موتور برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو؛ در این نشست سارا غفاری مدیر فروش تیگارد موتور در خصوص زمان عرضه محصول جدید تیگارد موتور گفت: سیاست شرکت مبتنی بر آن است که خودرو را تولید کند و بعد به […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۸ اسفند ۱۴۰۱

نشست خبری تیگارد موتور با حضور مدیران این شرکت در محل دفتر مرکزی تیگارد موتور برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو؛

در این نشست سارا غفاری مدیر فروش تیگارد موتور در خصوص زمان عرضه محصول جدید تیگارد موتور گفت: سیاست شرکت مبتنی بر آن است که خودرو را تولید کند و بعد به فروش برساند. به همین دلیل فروش با تحویل فوری در نوبت اول، برای محصول ایکس35 به زودی آغاز خواهد شد.

در ادامه اسفندیاری مدیر خدمات پس از فروش تیگارد موتور در مورد گستردگی نمایندگی های این شرکت و شبکه خدمات پس از فروش گفت: در حال حاضر در شهرهای شیراز، آمل و تهران نمایندگی ها ایجاد و استاندارد سازی شده است و با توافق انجام شده فی مابین تیگارد موتور و کانون جهانگردی و اتومبیلرانی خدمات امداد سیار نیز ارائه می شود.

در خصوص گارانتی محصول جدید ما 3 سال یا شصت هزار کیلومتر گارانتی داراست.

مدیر فروش تیگارد موتور افزود: در خصوص قیمت و با توجه به نوسان قیمت ارز و عدم امکان برآورد دقیق مولفه های دخیل در هزینه های تولید، شاید قیمت نهایی عرضه محصول تغییر کند، اما در حال حاضر برنامه ریزی داریم که در نوبت اول X35 را با قیمت 950 میلیون تا 1 میلیارد و پنجاه میلیون تومان به بازار عرضه کنیم. همچنین اکنون ایکس35 در رنگ های سفید، مشکی و قهوه ای و با عمق داخلی سازی حدود 20درصد تولید شده است.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی