پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

پژو 3008 جدید

انتشار تصاویر جاسوسی از پژو 3008 جدید

به تازگی عکاسان جاسوس موفق شدند پژو 3008 جدید را که در معرض تست زمستانی قرار داشت، شاهد باشند و از آن تصاویری به ثبت برسانند. براساس تصاویر متاسفانه اتومبیل کاملا استتار شده بوده و نمی توان اطلاعاتی از آن کسب نمود. همچنین اگر به صورت کلی اتومبیل را بنگریم متوجه کراس اوور بودن آن […]

javankhodro
سه شنبه - ۲۹ دی ۱۳۹۴

به تازگی عکاسان جاسوس موفق شدند پژو 3008 جدید را که در معرض تست زمستانی قرار داشت، شاهد باشند و از آن تصاویری به ثبت برسانند.

براساس تصاویر متاسفانه اتومبیل کاملا استتار شده بوده و نمی توان اطلاعاتی از آن کسب نمود. همچنین اگر به صورت کلی اتومبیل را بنگریم متوجه کراس اوور بودن آن خواهیم شد.

از آنجایی که پژو 3008 در چین بازار پر رونقی دارد، احتمالا شرکت فرانسوی پژو -سیتروئن برای عرضه نسل جدید این خودرو در بازار چین تلاش می کند.

پژو 3008 جدید با موتورهای سه و چهار سیلندر توربوشارژ کارآمد از راه خواهد رسید. همچنین مدل استاندارد از سیستم چرخ جلو محرک برخوردار خواهد بود.

البته مدل رده بالایی نیز در کار خواهد بود که شامل سیستم چهار چرخ محرک می شود. پژو در نظر داشته مدل هیبریدی از 3008 را بزودی روانه بازار کند.

پژو 3008 جدید طی نمایشگاه ژنو ماه مارس یا نمایشگاه پاریس ماه اکتبر رونمایی خواهد شد. اگر مدل در مارس معرفی شود قطعا تا پایان سال روانه بازار می گردد و در غیر این صورت بایستی منتظر عرضه آن در سال آینده بود.

منبع: Motor1.com

پژو 3008 سال آینده به ایران می آید

نسل دوم پژو 3008 پیش از نمایشگاه پاریس 2016 رونمایی شد

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی