پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

گروه بهمن رتبه برتر خدمات فروش را به خود اختصاص داد

بر اساس گزارش ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد، شرکت «سیبا موتور» مقام نخست و «بهمن دیزل» مقام دوم خدمات فروش را کسب کردند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو  شاخص های اصلی این ارزیابی، طبق دستورالعمل ضوابط خدمات فروش خودرو شامل ارزیابی نتایج عملکرد، کیفیت، سرعت و هزینه خدماتی مانند وضعيت نمايندگي ها، سيستم […]

سبحان قالیباف
پنجشنبه - ۱۱ اسفند ۱۴۰۱

بر اساس گزارش ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد، شرکت «سیبا موتور» مقام نخست و «بهمن دیزل» مقام دوم خدمات فروش را کسب کردند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو 

شاخص های اصلی این ارزیابی، طبق دستورالعمل ضوابط خدمات فروش خودرو شامل ارزیابی نتایج عملکرد، کیفیت، سرعت و هزینه خدماتی مانند وضعيت نمايندگي ها، سيستم های ارتباطي و اطلاعاتي، رعایت ضوابط روش های متفاوت فروش، ضوابط حمل خودرو، رسیدگی به شکایت و… است که کلیه شرکت های عرضه کننده خودرو در 4 حوزه مذکور مورد سنجش قرار گرفتند.

بر اساس نمرات منتشر شده، بهمن دیزل و سیبا موتور از نظر «وضعیت نظام مدیریتی شرکت‌ها » نمره 84 را از صد نمره بدست آورده‌‎اند که متوسط نمره شرکت‌های خودروساز سنگین در این شاخص36 است. اختلاف فاحش نمره بهمن دیزل و سیبا موتور، در این شاخص کیفیت نظام مدیریتی این شرکت را نشان می‌دهد.

از نظر «میزان رضایتمندی مشتریان» نیز سیبا موتور نمره 74 و بهمن دیزل نمره 64.6 را بدست آورده‌اند.

در ارزیابی «وضعیت نمایندگی‌های مجاز» نیز همچنان بهمن دیزل، رتبه برتر داشته و با نمره 73.9 مقام نخست و سیبا موتور با نمره 69.8 مقام سوم و میانگین نمره صنعت سنگین 41 گزارش شده است. در این شاخص فضا، نیروی انسانی، الزامات محیطی، تجهیزات و فرآیندها ارزیابی می‌شود.

این گزارش حاصل ارزیابی 17 شرکت خودروساز، 236 نمایندگی مجاز عرضه کننده خودروی سنگین در سال 1401 و مصاحبه با 462هزار مشتری بوده است.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی