پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

همکاری کانون جهانگردی و اتومبیلرانی با وزارت امور خارجه جهت تسهیل و تسریع تردد گردشگردان زمینی

مدیران ارشد وزارت امور خارجه در دیدار با مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی از تلاش های کانون برای تسهیل و تسریع در تردد گردشگران از طریق مرزهای زمینی کشورمان قدردانی کردند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو  روز شنبه 13 اسفند 1401 محمودی سرپرست اداره کل کنسولی، محمدی رئیس اداره گذرنامه و روادید و رضاپناه […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۱۴ اسفند ۱۴۰۱

مدیران ارشد وزارت امور خارجه در دیدار با مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی از تلاش های کانون برای تسهیل و تسریع در تردد گردشگران از طریق مرزهای زمینی کشورمان قدردانی کردند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو 

روز شنبه 13 اسفند 1401 محمودی سرپرست اداره کل کنسولی، محمدی رئیس اداره گذرنامه و روادید و رضاپناه رئیس اداره حمایت های قضایی و کنسولی وزارت امور خارجه با محمدحسین صوفی مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی دیدار و گفتگو کردند.

در این نشست که در کانون جهانگردی و اتومبیلرانی برگزار شد، سرپرست اداره کنسولی وزارت امور خارجه از فعالیت ها، خدمات و همکاری های شایسته کانون جهانگردی و اتومبیلرانی با وزارت امور خارجه در راستای رفع مشکلات تردد گردشگران و رانندگان وسیله های نقلیه زمینی قدر دانی و ابراز امیدواری کرد تا در نوروز امسال تردد گردشگران از طریق مرزهای زمینی تسریع و تسهیل شود.

در بخشی از این دیدار در خصوص برنامه ریزی های لازم برای حضور قدرتمند ایران در نمایشگاه MITT مسکو که اواخر سال جاری برگزار می شود، همچنین نمایشگاه های سال آینده که کانون جهانگردی و اتومبیلرانی به نمایندگی از وزارت میراث فرهنگی ،گردشگری و صنایع دستی شرکت خواهد کرد، گفتگو و تبادل نظر شد.

در جلسه یاد شده، مدیران ارشد وزارت امور خارجه حمایت و همکاری کامل خود با کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در برگزاری هرچه بهتر و با شکوهتر رالی های بین المللی که در نوروز امسال برگزار خواهد شد را اعلام کردند.

در پایان مقرر شد، موضوعات تردد گردشگران و مسافران ایرانی به کشورهای عراق و ترکیه بررسی و موانع و مشکلات موجود پیگیری و مرتفع شود.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی