پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

MG LOGO_ام جی لوگو

طرح خرید خودروهای کارکرده MG توسط مدیا موتورز

شرکت مدیا موتورز در یک اقدام نسبتاً نو در بازار ایران قصد دارد خودروهای کار کرده این شرکت ( ام جی) را خریداری نماید. جزیئات بیشتر این طرح در آینده اعلام خواهد شد. شاید مدیاموتورز نماینده رسمی ام جی در ایران را بتوان یکی از شرکتهای پویا در مبحث بازاریابی دانست که با توجه به […]

سهیل زنگنه
سه شنبه - ۲۹ دی ۱۳۹۴

شرکت مدیا موتورز در یک اقدام نسبتاً نو در بازار ایران قصد دارد خودروهای کار کرده این شرکت ( ام جی) را خریداری نماید. جزیئات بیشتر این طرح در آینده اعلام خواهد شد.

    شاید مدیاموتورز نماینده رسمی ام جی در ایران را بتوان یکی از شرکتهای پویا در مبحث بازاریابی دانست که با توجه به رقبای سرسختی همچون کیا، هیوندای و تویوتا در ایران از سهم بازار قابل قبولی برخوردار است. تبلیغات موثر ، شرایط فروش متنوع به کمک کیفیت مورد قبول مشتریان از عوامل تداوم فروش این خودرو در این ماههای سخت پیش روست.
    هم اینک نیز این شرکت با ارایه طرح Used Car اقدام به خرید خودروهای کارکرده مشتریان خود نموده که در ذیل توضیحاتی از زبان مدیریت بازاریابی این شرکت بصورت اجمالی به معرفی آن خواهیم پرداخت.

    به جرات میتوان گفت که طرح باز خرید خودروهای کارکرده شرکتی مطابق استانداردهای روز دنیا برای اولین بار در ایران توسط شرکت مدیاموتور قابل اجرا میباشد.  این طرح که در ادامه فرآیند بازاریابی شرکت مدیاموتور با هدف ایجاد اطمینان در مشتریان بالفعل و بالقوه ام جی به اجرا در خواهد آمد تضمینی جهت خرید مجدد خودور مشتریان در زمان فروش خواهد بود.
    در این طرح بر اساس دستورالعمل های تعیین شده شرکت مدیاموتورز کلیه خودروهای منطبق با شرایط و ضوابط تعیین شده از مشتریان را خریداری و در صورت نیاز پس از اعمال برخی اقدامات اصلاحی اعم از تعمیرات بدنه و یا فنی خودرو مجدداً با شرایط اعمال گارانتی جدید خود بفروش میرساند.
    این طرح که با سرمایه گذاری کلانی از سوی شرکت مدیاموتور به زودی به اجرا درخواهد آمد، بستر مناسبی جهت ارایه خودروهای کارکرده گواهی دار شرکتی به متقاضیان و دوستداران جدید خودروی ام جی خواهد بود.

    دیدگاه خود را بنویسید

    نظرات کاربران

    • وحيد | 29/10/1394 در 21:59

      با سلام
      من يك مصرف كننده ام جي هستم وازهمه لحاظ از اين خودرو راضي هستم وأين طرح نو و كاربردي مدياموتورز را فوق العاده تشويق ميكنم
      اين طرح امنيت خاطر زيادي به خريداران ومصرف كنندگان عزيز ميده بابت بازار فروش وفكركنم جايگاه خوبي بين بقيه برندها بخودش اختصاص بده
      احسنت به اين طرح و كمي بيشتر اين طرح را رسانه اي كنيد وتبليغات بيشتري براي برند ام جي كنيد
      باتشكر فراوان

    کیوسک مطبوعاتی