پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

١٥٠ دستگاه پيكاپ KMC T8 به ناوگان امداد كرمان موتور اضافه شد

روز گذشته از خودروي جديد امداد در محل شركت كرمان موتور ، يعني پيكاپ T8 پرده برداري شد. به گزارش پايگاه خبري جوان خودرو؛ ۱۵۰  دستگاه پيكاپ T8 كه يكي از پرطرفدارترين محصولات كرمان موتور است، از همين نوروز قرار است در جاده ها و شهرهاي سراسر كشور مستقر شوند تا به مشتريان اين شركت […]

سبحان قالیباف
جمعه - ۱۹ اسفند ۱۴۰۱

روز گذشته از خودروي جديد امداد در محل شركت كرمان موتور ، يعني پيكاپ T8 پرده برداري شد.

به گزارش پايگاه خبري جوان خودرو؛

۱۵۰  دستگاه پيكاپ T8 كه يكي از پرطرفدارترين محصولات كرمان موتور است، از همين نوروز قرار است در جاده ها و شهرهاي سراسر كشور مستقر شوند تا به مشتريان اين شركت خدمات بدهند.

بهزاد نجفي، مدير امداد خودرو كرمان موتور در جمع خبرنگاران گفت: علت انتخاب اين خودرو براي امداد، جادار بودن آن براي فضاي ابزار آلات و نيز توانايي هاي فني T8 براي حضور و عبور در جاده هاي چهارفصل ايران است. ما در حال حاضر خدمات امداد در محل براي تمام خودروهاي كرمان موتور، خودروسازان بم، جيلي و حتي خودروهاي سابق راين خودرو ارائه مي دهيم.

اين خودروها مجهز به اينورتر برق ١٠٠٠ وات و مخزن آب است كه در كنار خودروهاي قبلي امداد (اس٣ و ليفان ايكس٦٠) به خدمت گرفته شده اند.

وي افزود: به ركورد كاهش زمان امداد رسيده ايم، در حال حاضر در كلانشهرها حداكثر ٤٥ دقيقه و در جاده ها ٦٥ دقيقه زمان انتظار رسيدن امدادگر به محل متقاضي است.

مشتريان مي توانند در هر ساعت از شبانه روز با تلفن ٠٢١٤٢٧٢٤ تماس بگيرند يا از طريق اپليكيشن امداد كرمان موتور، در خواست امداد خود را ثبت كنند.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی