پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

جزییات پیش‌فروش پیکاپ فوتون بنزینی اتوماتیک و ون وانا

شرکت ایران خودرو دیزل از آغاز سری جدید پیش‌فروش دو محصول پیکاپ فوتون بنزینی اتوماتیک و ون وانا در این هفته خبر داد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو  ایران خودرو دیزل به مناسبت فرا رسیدن سال نو و در راستای مشتری‌مداری و تنظیم بازار، پیش فروش دو محصول ون وانا و پیکاپ فوتون بنزینی […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۲۱ اسفند ۱۴۰۱

شرکت ایران خودرو دیزل از آغاز سری جدید پیش‌فروش دو محصول پیکاپ فوتون بنزینی اتوماتیک و ون وانا در این هفته خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو 

ایران خودرو دیزل به مناسبت فرا رسیدن سال نو و در راستای مشتری‌مداری و تنظیم بازار، پیش فروش دو محصول ون وانا و پیکاپ فوتون بنزینی اتوماتیک را در این هفته آغاز خواهد کرد.

بر این اساس ثبت‌نام محصول ون وانا از دوشنبه ۲۲ اسفندماه ساعت ۱۰ صبح و ثبت‌نام محصول پیکاپ فوتون بنزینی اتوماتیک از روز سه‌شنبه ۲۳ اسفندماه ساعت ۱۰ صبح، به‌صورت اینترنتی و صرفا از طریق سایت فروش رسمی شرکت به نشانی esale.ikd.ir انجام خواهد پذیرفت.

دور دوم فروش محصول پیکاپ فوتون بنزینی اتوماتیک به عنوان پرقدرت‌ترین پیکاپ بازار ایران با تحویل اولین سری این محصول به مشتریان هم زمان شده است که این مراسم تحویل رسمی، شنبه بیستم اسفندماه انجام شد.

پیکاپ فوتون بنزینی اتوماتیک دارای پیشرانه‌ای با فناوری بورگوارد، مجهز به توربو شارژر است که می‌تواند ۲۴۰ اسب بخار و ۳۶۰ نیوتن متر گشتاور تولید کند که این مشخصات باعث شده تا این محصول ایران خودرو دیزل به عنوان قدرتمندترین پیکاپ دو کابین بنزینی در بازار ایران شناخته شود.

این خودرو علاوه بر مجهز بودن به سیستم‌های ایمنی رفاهی و هوشمند پیشرفته، مجهز به گیربکس معروف ZF اتوماتیک هشت دنده است و با طراحی داخلی بسیار زیبای خود مورد توجه علاقه مندان قرار گرفته است. قابلیت دو دیفرانسیل ۴WD و زنجیر موتور از دیگر ویژگی‌های مهم این محصول است.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی