پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

وزیر صمت از مردم عذرخواهی کرد

وزیر صمت از مردم بابت افزایش ناگهانی قیمت خودرو عذرخواهی کرد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو  سید رضا فاطمی امین در پاسخ به تماس یکی از شهروندان که اعلام کرد خودروی پژو 207 خود را به قیمت 400 میلیون فروخته و در عرض یک ماه قیمت آن به 600 میلیون تومان رسیده و خواستار […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۲۲ اسفند ۱۴۰۱

وزیر صمت از مردم بابت افزایش ناگهانی قیمت خودرو عذرخواهی کرد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو 

سید رضا فاطمی امین در پاسخ به تماس یکی از شهروندان که اعلام کرد خودروی پژو 207 خود را به قیمت 400 میلیون فروخته و در عرض یک ماه قیمت آن به 600 میلیون تومان رسیده و خواستار تشدید نظارت‌های دولت شده بود، گفت: ما مسئولیت داریم اقتصاد کلان کشور را به‌گونه‌ای تنظیم کنیم که کسی با فروش اموال خود و به‌دلیل نوسان ناگهانی قیمت متضرر نشود و از این بابت از مردم عذرخواهی می‌کنم.

وی درباره راهکارهای حل این مسأله توضیح داد: گام اول این است که تولید را افزایش دهیم که این اتفاق افتاده است و گام دوم اجرای قانون مالیات عایدی سرمایه است که از همکارانم خواستم زیرساخت‌های اجرای آن را آماده کنند تا به محض تصویب، عملیاتی شود تا چنین مسائلی کمتر پیش آید.

فاطمی امین ادامه داد: متأسفانه اقتصاد ما بسیار به ارز وابسته است که برای کاهش این وابستگی برنامه‌ای در وزارت صمت تدوین کرده‌ایم که اوایل سال آینده منتشر خواهد شد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص کسانی که به بهانه افزایش نرخ ارز قیمت کالاهای خود را افزایش می‌دهند، تصریح کرد: ما باید نظام شفاف فروشگاهی داشته باشیم که این پروژه آغاز شده و تا اواسط سال آینده به حدی می‌رسد که بتوانیم بر بازار کالاهای اساسی مثل خواروبار و موبایل و… به‌صورت سامانه‌ای نظارت کنیم.

انتهای پیام/ ایرنا

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی