پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

کامیونت جک

کامیونت های آرین دیزل با چه قیمتی در بورس کالا به فروش رسید؟

آرین دیزل 90 کامیونت را در بورس کالا عرضه کرد و این خودروها با 63 تا 159 میلیون تومان بالاتر از قیمت پایه کارخانه به فروش رسید. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو  دقایقی پیش اولین مرحله عرضه کامیونت‌های JAC شرکت آرین دیزل در بورس کالا به پایان رسید. در این نوبت، در مجموع ۳۰ […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۲۳ اسفند ۱۴۰۱

آرین دیزل 90 کامیونت را در بورس کالا عرضه کرد و این خودروها با 63 تا 159 میلیون تومان بالاتر از قیمت پایه کارخانه به فروش رسید.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو 

دقایقی پیش اولین مرحله عرضه کامیونت‌های JAC شرکت آرین دیزل در بورس کالا به پایان رسید. در این نوبت، در مجموع ۳۰ دستگاه کامیونت JAC در تناژ ۶تن، ۸.۵تن و ۹ تن با موعد تحویل ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ روی تابلو عرضه بورس کالا رفت که در مجموع ۱۶۸ سفارش خرید برای این تعداد خودرو قابل عرضه به ثبت رسید.

برای ۳۰ دستگاه کامیونت JAC شش تن بدون کاربری که با قیمت پایه ۱میلیارد و ۴۴۲میلیون تومانی عرضه شد، ۶۲ ثبت سفارش وجود داشت و در نهایت، با درصد تغییر نرخ ۱۱.۰۱درصدی، میانگین قیمت پیشنهادی برنده ۱میلیارد و ۶۰۰میلیون و ۸۰۰هزار تومانی برای آن به ثبت رسید. برای ۳۰ دستگاه کامیونت ۸.۵تن JAC که با قیمت پایه ۱میلیارد و ۴۹۰میلیون تومانی عرضه شد، ۴۷ ثبت سفارش وجود داشت و در نهایت، با درصد تغییر نرخ ۴.۲۱درصدی، میانگین قیمت پیشنهادی برنده به ۱میلیارد و ۵۵۲میلیون و ۶۶۶هزار تومان رسید. برای ۳۰ دستگاه کامیونت ۹تن قابل عرضه از برند JAC نیز در حالی میانگین قیمت پیشنهادی برنده به ۱میلیارد و ۶۹۱میلیون و ۶۶۶هزار تومان رسید که این محصول با قیمت پایه ۱میلیارد و ۵۵۲میلیون تومانی عرضه شده بود.

لازم به ذکر است به مقادیر فوق می‌بایست ۹درصد مالیات بر ارزش افزوده بر مبنای قیمت پیشنهادی برنده مشتری و مبلغ ۷میلیون و ۸۸۰هزار تومان به عنوان هزینه شماره‌گذاری، مالیات و … نیز اضافه می‌شود. با این حساب، میانگین قیمت نهایی فروش مدل ۶تن کامیونت JAC در بورس کالا به حدود ۱میلیارد و ۷۵۲میلیون و ۷۵۲هزار تومان می‌رسد. قیمت نهایی فروش مدل ۸.۵ تن کامیونت JAC در بورس کالا نیز به حدود ۱میلیارد و ۷۰۰میلیون و ۲۸۵هزار تومان می‌رسد. با این حساب و با اضافه کردن مقادیر فوق، بالاترین میانگین قیمت نهایی کشف شده نیز با ۱میلیارد و ۸۵۱میلیون و ۷۹۶هزار تومان به نمونه ۹ تن کامیونت های JAC اختصاص دارد.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی