پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بازار ايران در سال ١٤٠٢ ميزبان ٢ محصول جديد از لاماري خواهد بود

در نشست خبري مديران آرين پارس موتور با اصحاب رسانه در روزهاي پاياني سال، سيفي مدير عامل آرين پارس موتور گفت: لاماری ایما فول آپشن و هیبریدی سال ۱۴۰۲ در نمایشگاه خودرو تهران معرفی می‌شود. به گزارش پايگاه خبري جوان خودرو؛ در نشست خبري مديران آرين پارس موتور با اصحاب رسانه در روزهاي پاياني سال، […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۲۳ اسفند ۱۴۰۱

در نشست خبري مديران آرين پارس موتور با اصحاب رسانه در روزهاي پاياني سال، سيفي مدير عامل آرين پارس موتور گفت: لاماری ایما فول آپشن و هیبریدی سال ۱۴۰۲ در نمایشگاه خودرو تهران معرفی می‌شود.

به گزارش پايگاه خبري جوان خودرو؛

در نشست خبري مديران آرين پارس موتور با اصحاب رسانه در روزهاي پاياني سال، سيفي مدير عامل آرين پارس موتور گفت: لاماری ایما فول آپشن و هیبریدی سال ۱۴۰۲ در نمایشگاه خودرو تهران معرفی می‌شود. لاماری ایما با طراحی ظاهری زیبا و امکانات و مشخصات فنی مناسب با استقبال خوب مشتریان روبه‌رو شد تا یکی از موفق‌ترین خودروهای بازار ایران در یکی دو سال اخیر باشد. علاوه بر این، آرین پارس موتور در سال ۱۴۰۲ برنامه‌هایی برای واردات خودرو، افزایش نمایندگی‌ها و خدمات پس از فروش دارد.

مدل جدید لاماري ايما به آپشن‌ها و امکانات رفاهی و ایمنی بیشتری مجهز می‌شود تا قابلیت بیشتری برای رقابت با خودروهای لوکس و رده‌بالاي بازار داشته باشد.

در مورد تيپ هيبريد، اين خودرو احتمالا به صورت CBU و كاملا وارداتي خواهد بود كه هم در ظاهر و هم در مشخصات فني تغييراتي با نسخه هاي ديگر خواهد داشت.

وي افزود: در حال حاضر میزان داخلی‌سازی برند لاماری ۲۰ درصد است. تیراژ تولید شرکت در سال جاری به ۴ هزار دستگاه رسید و برای سال آینده ۱۰ هزار دستگاه خودرو تولید و مونتاژ خواهد شد. همچنین، ۵ هزار دستگاه نیز وارد می‌شود.

در ادامه، شب گذشته يك شو روم جديد براي لاماري در كرج افتتاح شد.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی