پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

قیمت خودرو.

وزارت صمت عهده دار قیمت گذار خودرو نیست!

وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام‌ کرد: انتساب تصویب افزایش ۳۰ تا ۷۰ درصدی قیمت خودرو به وزارت صمت کاملا نادرست است، زیرا اساسا این وزارتخانه مسوول تعیین قیمت خودرو نیست و این موضوع برعهده شورای رقابت است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو  به دنبال انتشار مطالبی به نقل از معاون حمل و نقل […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۲۴ اسفند ۱۴۰۱

وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام‌ کرد: انتساب تصویب افزایش ۳۰ تا ۷۰ درصدی قیمت خودرو به وزارت صمت کاملا نادرست است، زیرا اساسا این وزارتخانه مسوول تعیین قیمت خودرو نیست و این موضوع برعهده شورای رقابت است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو 

به دنبال انتشار مطالبی به نقل از معاون حمل و نقل وزارت صمت مبنی بر افزایش 30 تا 70 درصدی قیمت خودرو در سال آینده، وزارت صمت اعلام کرد: انتساب تصویب افزایش 30 تا 70 درصدی قیمت خودرو به وزارت صمت کاملا نادرست است.

آنچه معاون وزیر صمت در نشست خبری ذکر کرده، درباره این بوده که طبق قانون، شورای رقابت مسوول تعیین قیمت خودروهای داخلی است و این شورا در حال بررسی قیمت خودروها است و وزارت صمت نیز منتظر اعلام نظر شورای رقابت است.

معاون وزیر صمت در این نشست، احتمالی را درباره تصمیم شورای رقابت برای افزایش قیمت خودروها بیان کرد و در پاسخ به خبرنگاران مثال ارقام درصدی را زد و این به‌معنای تصویب چنین ارقامی نیست و اساسا وزارت صمت مسوول تعیین قیمت خودرو نیست و این مساله بر عهده شورای رقابت است.

انتهای پیام/ منبع: ایرنا

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی