پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

طرح مشترك امداد نوروزي ايران خودرو و سايپا آغاز شد

آيين افتتاح طرح مشترك امداد نوروزي ايران خودرو و سايپا برگزار شد. اين طرح براي اولين بار در ايران مشترك با دو خودروساز از ٢٤ اسفند ١٤٠١ تا ١٤ فروردين ١٤٠٢ برقرار است. به گزارش خبرنگار پايگاه خبري جوان خودرو؛ محمد علي تيموري مديرعامل سايپا در مراسم آغاز خدمات نوروزي مشترك ايران خودرو و سايپا […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۲۴ اسفند ۱۴۰۱

آيين افتتاح طرح مشترك امداد نوروزي ايران خودرو و سايپا برگزار شد. اين طرح براي اولين بار در ايران مشترك با دو خودروساز از ٢٤ اسفند ١٤٠١ تا ١٤ فروردين ١٤٠٢ برقرار است.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري جوان خودرو؛

محمد علي تيموري مديرعامل سايپا در مراسم آغاز خدمات نوروزي مشترك ايران خودرو و سايپا گفت: در دهه ٩٠ حجم قطعات قاچاق خودرو افزايش يافته است و كيفيت جاده ها نيز هنوز كار دارد. همچنين وقتي هزينه هاي اقتصادي زندگي افزايش مي يابد، مالكين خودرومي روند به سمت استفاده از خدمات و قطعات ارزان كه استاندارد ندارند.

تيموري افزود: خدمات به خودروهاي خارج از گارانتي هم از وظايف ماست كه كار را سخت مي كند. به همين دليل گارانتي خودروها را افزايش داديم تا اطمينان پذيري آنها بالا برود.

او افزود: كيفيت به عقيده بنده هم سرمايه گذاري است و هم درآمد. در سال جاري بيش از ٦ هزار ميليارد قطعه در شبكه خدمات سايپا به فروش رسيده است كه همه با كيفيت هستند.

او ادامه داد: در حوزه عيب يابي و تعميرات بايد سعي كنيم خودرو را تا حد امكان در محل تعمير كنيم زيرا نبايد مسافرد فرد خراب شود. ضمن اين كه پايش خدمات ارائه شده بسيار مهم است و اين پايش در حال اجراست تا كيفيت خدمات بهبود يابد.

تيموري تصريح كرد: اميد مي رود كه اين همكاري مشترك كه باعث استفاده از ظرفيت هاي يكديگر شده است و طبق استانداردهاي جهاني ايت، بتواند مشتريان را راضي كند.

در اين مراسم، عليمردان عظيمي مديرعامل ايران خودرو نيز با تشكر از فعالان در حوزه خدمات پس از فروش 2 خودروساز گفت: مي دانم كه همكاران ما در حوزه خدمات به خصوص در راه هاي كشور بسيار دلسوزانه به اين امر مشغول هستند و اميدوارم امسال كيفيت خدمات افزايش يابد. ضمن اين كه ما با تجهيز شبكه خدمات به ابزارهاي به روز انشالله كيفيت ارائه خدمات را افزايش خواهيم داد.

عظيمي افزود: بنده پيشنهاد مي كنم در همين طرح امداد نوروزي فردي از امدادگران ايران خودرو و سايپا كه بيشترين خدمات را ارائه كرده است و بيشترين رضايت مشتريان را دارد، مورد تشويق قرار گيرد.

مديرعامل ايران خودرو در پايان اعلام كرد از اين پس هزينه اياب و ذهاب كه از مشتريان در حوزه خدمات دريافت مي شد نيز در شبکه خدمات هر 2 خودروساز رايگان است.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی