پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

فونیکس: دوست‌دار محیط زیست

برند فونیکس در عرصه خودروسازی ایران به منظور اقناع نیازهای لاکچری خریداران ظهور کرد. فونیکس با ارائه تکنولوژی‌های روز دنیا ظرف مدت کوتاهی، جایگاه خود را تثبیت و علاقه‌مندان به فناوری را جذب کرد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو  این جمله را بسیار شنیده‌ایم که «درخت‌ها ریه‌های حیاتی شهر هستند» اما آنچه در مقام […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۲۴ اسفند ۱۴۰۱

برند فونیکس در عرصه خودروسازی ایران به منظور اقناع نیازهای لاکچری خریداران ظهور کرد. فونیکس با ارائه تکنولوژی‌های روز دنیا ظرف مدت کوتاهی، جایگاه خود را تثبیت و علاقه‌مندان به فناوری را جذب کرد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو 

این جمله را بسیار شنیده‌ایم که «درخت‌ها ریه‌های حیاتی شهر هستند» اما آنچه در مقام عمل شاهد هستیم، این است که ما انسان‌ها به دنبال منافع کوتاه‌مدت، کمتر به طبیعت توجه داریم و از روش‌های مختلف نظیر آلودگی هوا یا قطع بی رویه درختان، به محیط زیست آسیب می‌زنیم. روز درختکاری، در کشورهای مختلف، بهانه‌ای است برای اینکه در رویه‌های کهنه بازنگری داشته باشیم و با کاشت درختان، بخشی از طبیعت از دست رفته را احیا کنیم. این وسط، پرداختن به «مسئولیت اجتماعی سازمان‌ها» (Corporate Social Responsibility) نیز می‌تواند در پیشبرد هر چه بهتر پروژه‌هایی که نفع جمعی را در پی دارد، بسیار کلیدی باشد.

مسئولیت اجتماعی یک برند، به نقش آن در حوزه اجتماع اشاره دارد. به عبارت دیگر، مجموعه وظایف و تعهداتی که یک شرکت موظف است در جهت مراقبت و کمک به جامعه‌ای که در آن فعالیت می‌کند، انجام دهد. مطالبه از سازمان‌ها برای مسئولیتی که در قبال جامعه دارند، موضوعی است که با گسترش روزافزون اثرگذاری آن‌ها بر حوزه‌هایی نظیر اقتصاد، جامعه و محیط زیست در اواخر قرن بیستم مضاعف شد و مفهومی «مسئولیت اجتماعی سازمان‌ها» یا CSR را به دنیای مدیریت وارد کرد. در واقع با توجه به اینکه سازمان‌ها از منابع انسانی، طبیعی و اقتصادی جامعه بهره می‌برند، نسبت به مسائل آن نیز مسئول هستند. بر خلاف نگاه سنتی به مدیریت و کسب و کار، سازمان‌ها فقط در مقابل سهامداران شان مسئول نیستند و نباید فقط به افزایش سود کوتاه مدت سهامداران خود بیاندیشند؛ بلکه ذینفعان دیگری نیز دارند و ملزم هستند خواسته‌های مشروع آن‌ها را هم مورد توجه قرار دهند.

آلودگی هوای کلان‌شهرهای ایران، یکی از معضلات اساسی است که استمرار آن با افزایش مشکلات جسمی به ویژه نارسایی‌های تنفسی همراه است و می‌تواند آسیب‌های جدی بر جای بگذارد. توجه به افزایش فضای سبز و توجه به فعالیت‌هایی نظیر درخت‌کاری، در کنار برنامه‌هایی مثل استفاده از وسایل نقلیه مستقل از سوخت‌های فسیلی، می‌تواند تدریجا به رفع مشکلاتی که در این زمینه وجود دارد بیانجامد. اصطلاح «مسئولیت اجتماعی برند»، برای ما یک مفهوم بومی نیست و نسبتا تازگی دارد و به همین خاطر برندهایی که در این زمینه نقش پرچم‌دار را ایفا کنند می‌توانند برای سایرین هم الهام‌بخش باشند و در نهایت، تحول بزرگی را در زمینه‌های مورد نظر فراهم کنند.

برند فونیکس در عرصه خودروسازی ایران به منظور اقناع نیازهای لاکچری خریداران ظهور کرد. فونیکس با ارائه تکنولوژی‌های روز دنیا ظرف مدت کوتاهی، جایگاه خود را تثبیت و علاقه‌مندان به فناوری را جذب کرد. این برند در سال جاری، با رونمایی از FX به عنوان محصولی جذاب، چابک و پرشتاب، نسل جوان را تحت تاثیر قرار داد. فونیکس همچنین با ارائه Tiggo 8 Pro Max به عنوان یک کراس اوور با دو دیفرانسیل هوشمند، به خوبی توانست نیازهای بازار برای خودرویی صفر کیلومتر که قابلیت گشت و گذار در طبیعت را داشته باشد، تامین کند و به این صورت، حسن ختامی برای پایان سال کاری خود داشته باشد. اما از آنجا که برند فونیکس، همواره نوآوری را سرلوحه کار خود دارد، برای سال جدید نیز برنامه‌های دیگری را پیش خواهد برد. چشم‌انداز این برند در راستای مسئولیت اجتماعی که برای خود تعریف کرده، در راستای ارزش‌های زیست‌محیطی و کاهش مصرف سوخت فسیلی است. از همین رو برای کمک به این زمینه‌ها، فونیکس اهداف خود را دنبال می‌کند که پیشبرد آن علاوه بر تاثیر مستقیم بر کاهش آلودگی هوا، با ترویج فرهنگ استفاده از خودروهای دوستدار محیط زیست همراه خواهد بود.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی