پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

آغاز امداد نوروزی فردا موتورز

شرکت فردا موتورز روز گذشته طی مراسمی طرح امداد نوروزی خود را در سطح کشور آغاز کرد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو  شرکت فردا موتورز روز گذشته طی مراسمی طرح امداد نوروزی خود را در سطح کشور آغاز کرد. این شرکت 20 دستگاه خودرو SX5 را به ناوگان امدادی خود اضافه کرد تا این […]

سبحان قالیباف
جمعه - ۲۶ اسفند ۱۴۰۱

شرکت فردا موتورز روز گذشته طی مراسمی طرح امداد نوروزی خود را در سطح کشور آغاز کرد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو 

شرکت فردا موتورز روز گذشته طی مراسمی طرح امداد نوروزی خود را در سطح کشور آغاز کرد. این شرکت 20 دستگاه خودرو SX5 را به ناوگان امدادی خود اضافه کرد تا این امدادگران با حضور در شهرهای مختلف و پرتردد به مالکان خودروهای FMC خدمت رسانی کنند. براساس اعلام این شرکت بیش از 40 نمایندگی و گروه امداد سیار فردا موتورز برای ایام نوروز در وضعیت آماده باش قرار دارند و مرکز خدمات پس از فروش این شرکت هم برنامه ارائه خدمات گسترده در روزهای تعطیل را دارند.

فردا موتورز

هم اکنون فردا موتورز بیش از ۷ هزار دستگاه SX5، T5 و ۵۱۱ را با نشان FMC به جاده های کشور فرستاده و برنامه دارد تا در ایام نوروز ۱۴۰۲ خدمات ویژه ای به مشتریان خود ارائه دهد.

لازم به ذکر است که چندی پیش این شرکت با طرح استقبال از بهار، خدمات ویژه بازدید و سرویس های دوره ای را برای مالکان خودروهای FMC در نظر گرفت.

همچنین توجه داشته باشید که دارندگان خودروهای FMC می توانند در ایام نوروز برای دریافت خدمات امدادی با شماره ۴۸۶۴۵۰۰۰-۰۲۱ تماس بگیرند.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی