پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

جشن ساليانه اتوشناس و اتوخسرواني برگزار شد

علي خسرواني در برنامه نوروزی در خصوص برنامه های مجموعه اتو خسروانی و اتوشناس گفت : پیش‌از هر چیزی باید یادی کنیم از دوست و مرد شایسته کشورمان در حوزه صنعت خودرو که به تازگی او را از دست دادیم. فربد زاوه یک کارشناس خبره در حوزه صنعت خودرو بود که همواره حقیقت را گفت […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۲۷ اسفند ۱۴۰۱

علي خسرواني در برنامه نوروزی در خصوص برنامه های مجموعه اتو خسروانی و اتوشناس گفت : پیش‌از هر چیزی باید یادی کنیم از دوست و مرد شایسته کشورمان در حوزه صنعت خودرو که به تازگی او را از دست دادیم. فربد زاوه یک کارشناس خبره در حوزه صنعت خودرو بود که همواره حقیقت را گفت و انسان بسیار با شهامتی بود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو 

علی خسروانی ادامه داد : به همت همکاران خوبمان در مجموعه که سال سختی را پشت سر گذاشتند، شعبه های کرمان و کرج راه اندازی شده و برای سال ۱۴۰۲ برنامه های بیشتری خواهیم داشت.

وي افزود : هدف ما توسعه نمایندگی های مجموعه اتوشناس در سایر شهرهای کشور است تا بتوانیم خدمات بیشتری به مردم کشور بدهیم.

وی گفت : برنامه ریزی‌های خوبی برای راه‌اندازی شعبه های جدید در شهرهای شیراز، اصفهان و مشهد صورت گرفته و در سال ۱۴۰۲ این شعبه‌ها را افتتاح خواهیم کرد.

خسروانی ادامه داد : در سال آینده دو مرکز بزرگ دیگر به مجموعه اتوشناس اضافه خواهد شد و همه این خدمات در راستای خدمت رسانی به مردم کشور خواهد بود.

علی خسروانی با اشاره به توسعه مجموعه های اتوخسروانی و اتوشناس گفت : در سال‌های ابتدایی فعالیتمان به یکی از دوستان نزدیک خود گفتم روزی برسد که جشن پرسنلی خود را در سالن دوازده هزار نفری آزادی بگیریم و امروز این مهم برای مجموعه ما دیگر یک رویا نیست.

وی در پایان با اشاره به زحمات خانواده های پرسنل اتوشناس و اتو خسروانی گفت : بدون شک حمایت خانواده همکاران ما در رشد مجموعه بسیار موثر بوده و به شخصه از تمامی عزیزان تشکر می‌کنم.
اتوخسرواني در حال حاضر به جز تهران، شعبات شهرهاي مشهد، كرمان و كرج را راه اندازي كرده و به زودي در شهرهاي ديگر نيز افتتاح شعب خواهد كرد.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی