پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

شاهکار جدید منصوری / مرسدس بنز SL با 850 اسب بخار

منصوری دیگر نام غریبه ای برای هیچکس نیست. از رولزرویس و بوگاتی گرفته تا فراری و مکلارن، منصوری به هیچ خودرو لوکس و اسپرتی رحم نمی کند. در جدیدترین اقدام، منصوری به سراغ رودستر مرسدس بنز SL AMG رفته است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو منصوری تصمیم گرفته تا برخلاف اغلب ساخته هایش، یک […]

سامیار راشد
جمعه - ۴ فروردین ۱۴۰۲

منصوری دیگر نام غریبه ای برای هیچکس نیست. از رولزرویس و بوگاتی گرفته تا فراری و مکلارن، منصوری به هیچ خودرو لوکس و اسپرتی رحم نمی کند. در جدیدترین اقدام، منصوری به سراغ رودستر مرسدس بنز SL AMG رفته است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

منصوری تصمیم گرفته تا برخلاف اغلب ساخته هایش، یک کیت بدنه معمولی را برای SL بسازد. منصوری از سپر جدید جلو با ورودی های هوای بزرگتر و خشن تر، جلوپنجره با طراحی جسور تر، کاپوت عضانی با خروجی بزرگ هوا گرفته تا قاب جدید آینه، رکاب جانبی، خروجی پشت گلگیر جلو، سپر جدید عقب و اسپویلر عقب، اصالت SL را حفظ کرده و فقط با این کیت بدنه، آنرا جذابتر و خشن تر کرده است. در این میان نباید از رینگ های جذاب 22 اینچی آن غافل شد.

منصوری فقط به کیت بدنه بسنده نکرده و دو پکیج P720 و P850 را برای تقویت موتور ارائه می کند. این بدان معناست که مشتری می تواند قدرت موتور 8 سیلندر 4 لیتری تویین توربو آنرا تا 720 یا 850 اسب بخار افزایش دهد و این درحالیست که توان استاندارد SL AMG به 577 اسب بخار می رسد. منصوری اعلام کرده که شتاب صفر تا صد آن در 3.2 ثانیه انجام می شود و می تواند تا 332 کیلومتر بر ساعت هم سرعت بگیرد.

 

نوشته: سامیار راشد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی