پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

طرح ترافیک

جزئیات بسته‌های مدت دار تردد خودروها در محدوده طرح ترافیک چیست؟

معاون بهره برداری از سیستم های حمل و نقل و محدوده های ترافیکی شهرداری تهران بیان کرد: برای سهولت تردد شهروندانی که به علت قرارگیری محل کار یا زندگی در داخل محدوده طرح ترافیک زیاد تردد دارند، بسته‌های مدت دار یک ماهه، سه ماهه و شش ماهه طراحی شده است. به گزارش پایگاه خبری جوان […]

سبحان قالیباف
پنجشنبه - ۱۷ فروردین ۱۴۰۲

معاون بهره برداری از سیستم های حمل و نقل و محدوده های ترافیکی شهرداری تهران بیان کرد: برای سهولت تردد شهروندانی که به علت قرارگیری محل کار یا زندگی در داخل محدوده طرح ترافیک زیاد تردد دارند، بسته‌های مدت دار یک ماهه، سه ماهه و شش ماهه طراحی شده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو 

عمار سعیدیان‌فر معاون بهره برداری از سیستم های حمل و نقل و محدوده های ترافیکی شهرداری تهران در مورد جزئیات بسته‌های زمان دار تردد در محدوده طرح ترافیک، گفت: برای سهولت تردد شهروندانی که به علت قرارگیری محل کار یا زندگی در داخل محدوده طرح ترافیک زیاد تردد دارند، بسته‌های مدت دار یک ماهه، سه ماهه و شش ماهه طراحی شده است.

وی ادامه داد: برای خودروهای دارای معاینه فنی عادی بسته‌های یک ماهه، سه ماهه و شش ماهه به ترتیب مبلغ 13 میلیون و سیصد و بیست هزار ریال، 37 میلیون و ششصد و هشتاد هزار ریال و 70 میلیون و نهصد و بیست هزار ریال است.

سعیدیان فر با بیان اینکه تعرفه‌ها برای خودروهای دارای معاینه فنی برتر متفاوت است، گفت: در مورد خودروهای دارای معاینه فنی برتر مبلغ بسته‌های یک ماهه، سه ماهه و شش ماهه به ترتیب برابر با 9 میلیون و سیصد و دوازده هزار ریال، 26 میلیون و چهارصد هزار ریال و 49 میلیون و ششصد و سی دو هزار ریال می باشد.

معاون بهره‌برداری از سیستم‌های حمل و نقل و محدوده‌های ترافیکی شهرداری تهران تصریح کرد: بسته‌های مذکور از طریق سامانه و اپلیکیشن «تهران من» قابل خریداری برای شهروندان است.

انتهای پیام/ منبع: ایسنا

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی