پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

قیمت خودروهای مونتاژی امروز مشخص نمی شود

به گفته سحنگوی شورای رقابت، بعید است که امروز تعیین تکلیف قیمت خودروهای مونتاژی مشخص شود. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو  اسماعیل شجاعی با اشاره به جلسه امروز (شنبه) شورای رقابت عنوان کرد: بعید است که تعیین تکلیف قیمت خودروهای مونتاژی در جلسه امروز مشخص شود زیرا قیمت‌ها باید توسط سازمان حمایت محاسبه و […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۲۶ فروردین ۱۴۰۲

به گفته سحنگوی شورای رقابت، بعید است که امروز تعیین تکلیف قیمت خودروهای مونتاژی مشخص شود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو 

اسماعیل شجاعی با اشاره به جلسه امروز (شنبه) شورای رقابت عنوان کرد: بعید است که تعیین تکلیف قیمت خودروهای مونتاژی در جلسه امروز مشخص شود زیرا قیمت‌ها باید توسط سازمان حمایت محاسبه و پس از آن در کارگروه خودروی شورای رقابت بررسی شود اما قیمت‌ها هنوز از سوی سازمان حمایت اعلام نشده است. به همین دلیل احتمالا بررسی این موضوع در جلسه روز سه‌شنبه شورا بررسی شود.

وی درمورد اینکه قیمت خودروهای مونتاژی توسط وزارت صمت اعلام خواهد شد یا شورای رقابت؟ نیز گفت: اگر قیمت‌ها از سوی وزارت صمت اعلام نشود شورای رقابت به خودروسازها ابلاغ می‌کند که قیمت‌ها را اعلام کنند. همانطور که قیمت خودروهای داخلی توسط خودروسازها اعلام شد.

سخنگوی شورای رقابت ادامه داد: به طور کلی روال کار به این صورت است که شورای رقابت قیمت‌ها را ابلاغ می‌کند و وزارت صمت یا خودروسازان باید آن را اعلام کنند؛ اگر اعلام نکنند، احتمالا شورا قیمت‌ها را اعلام کند.

انتهای پیام/ منبع: ایسنا

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی