پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

پژو پارس

پژو پارس در صدر فروش ایستاد

مدیر عملیات فروش ایران خودرو اشاره کرد: در مرحله نخست طرح فروش یکپارچه خودرو، خودروی پارس با ۲۳۲ هزار دستگاه، بیشترین متقاضی محصولات ایران خودرو را به خود اختصاص داد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو کیوان پناهی مدیر عملیات فروش ایران خودرو اظهار کرد: سال گذشته خودروسازان ثبت نام متمرکز محصولات خود را در سامانه یکپارچه […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۳۰ فروردین ۱۴۰۲

مدیر عملیات فروش ایران خودرو اشاره کرد: در مرحله نخست طرح فروش یکپارچه خودرو، خودروی پارس با ۲۳۲ هزار دستگاه، بیشترین متقاضی محصولات ایران خودرو را به خود اختصاص داد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

کیوان پناهی مدیر عملیات فروش ایران خودرو اظهار کرد: سال گذشته خودروسازان ثبت نام متمرکز محصولات خود را در سامانه یکپارچه فروش آغاز کردند و با توجه به نبود محدودیت برای ثبت نام، در این طرح هر مشتری بر اساس سلیقه، خودروی مورد نظر خود را در سامانه انتخاب کرد.

وی گفت: در روند ثبت نام، خودرو‌هایی که برای مشتریان جذابیت بیشتری داشت با توجه به اختلاف قیمت بازار و کارخانه، دارای عدد‌های بالاتری بود که این موضوع موجب شد در بعضی از محصولات که تقاضا بیشتر بود و ظرفیت تولید متناسب بازار نبود مجبور شویم با وجود میل باطنی، موعد تحویل را در سال 1403 تعیین کنیم، اما عمده محصولات در نیمه نخست 1403 تحویل داده خواهد شد و متعهد به تحویل به موقع خودرو‌ها هستیم

به گفته پناهی بیشترین درخواست ثبت نام بر روی خودرو پارس بود که بیش از 200 هزار دستگاه در این نوع محصول ثبت نام شده و بعد از آن هم خودرو207 بیشترین متقاضی را داشته است.

وی ادامه داد: امسال عمده محصولات تولیدی ما برای دو محصول 207 و پارس است که برنامه تولید امسال بالای 100 هزار دستگاه خودرو پژو پارس و 70 هزار خودرو 207 است که تحویل مشتریان خواهیم داد.

پناهی با اشاه به آمار دقیق ثبت نام در طرح یکپارچه خودرو گفت: برای خودروی پژو پارس 232 هزار دستگاه و برای خودرو 207 تعداد 160 هزار در سامانه ثبت نام شده است.

وی با اشاره به برنامه ها‌ی فروش این شرکت خودروسازی در سال جدید ادامه داد: با توجه به اعلام و هماهنگی‌های انجام شده با وزارت صمت، پیش بینی می‌کنیم که در اواخر اردیبهشت یا خرداد 1402 , مرحله فروش جدید در ایران خودرو آغاز شود که برنامه ریزی آن بر عهده وزارت صنعت است و زمان دقیق آن را متعاقبا اعلام خواهیم کرد.

پناهی ا فزود: برنامه تولید امسال ایران خودرو حدود 900 هزار دستگاه است و با هدف گذاری که انجام شده، روزانه سه هزار دستگاه تولید و به بازار عرضه می‌کنیم.

مدیر عملیات فروش ایران خودرو ادامه داد: قطعاً برای ثبت نام‌هایی که از شب گذشته اولویت‌های آن اعلام شده است تلاش خواهیم کرد خودرو را به موقع به مشتریان تحویل دهیم و در برخی موارد ممکن است بتوانیم در بازه‌های زمانی اول فصل خودرو‌ها را تحویل دهیم که رضایت مشتریانی را که در این طرح ثبت نام کردند به دست آوریم.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی