پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

معرفی فولکس واگن ID.Next

کانسپت ID.Next توسط فاو-فولکس واگن ساخته شده و در نمایشگاه شانگهای معرفی شد و به‌زودی نسخه تولیدی آن وارد بازار چین خواهد شد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو  در جریان نمایشگاه شانگهای 2023، فولکس واگن از یک سدان برقی به نام ID.Next رونمایی کرده است. این خودرو در کنار یک مدل مشابه به نام […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۴ اردیبهشت ۱۴۰۲

کانسپت ID.Next توسط فاو-فولکس واگن ساخته شده و در نمایشگاه شانگهای معرفی شد و به‌زودی نسخه تولیدی آن وارد بازار چین خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو 

در جریان نمایشگاه شانگهای 2023، فولکس واگن از یک سدان برقی به نام ID.Next رونمایی کرده است. این خودرو در کنار یک مدل مشابه به نام ID.7 Vizzion به معرض نمایش درآمده، هرچند که ID.Next توسط فاو-فولکس واگن و ID.7 Vizzion توسط سایک-فولکس واگن تولید خواهد شد.

اطلاعات چندانی از فولکس واگن ID.Next منتشر نشده است، ولی نکته جالب این‌که با وجود برنامه قطعی برای تولید، این خودرو با لقب کانسپت در نمایشگاه معرفی شده است.

فولکس واگن ID.Next درحالی به نمایش درآمده که روکش استتاری با طرحی جالب، روی بدنه آن را پوشانده است. سایر محصولات جوینت ونچر سازنده این محصول یعنی ID.4 Crozz و ID.6 Crozz نیز در معرض دید قرار گرفته­‌ا‌ند.

اگر محصول جدید فولکس واگن یعنی سدان برقی ID.7 را در خاطر داشته باشید، به آسانی متوجه شباهت آن با ID.Next خواهید شد. البته چند تفاوت مهم همچون ابعاد کوچکتر بدنه فولکس واگن ID.Next، اختلاف در برخی جزئیات همچون نوار نورانی جلو یا سقف مشکی رنگ و همچنین تولید انحصاری برای بازار چین، این دو را از یکدیگر متمایز می­‌سازد.

برخلاف فولکس واگن ID.Next، سدان برقی ID.7 در خارج از چین به فروش می‌­رسد هرچند که همتای آن یعنی ID.7 Vizzion در چین نیز عرضه خواهد شد. سایر محصولات سایک فولکس واگن شامل ID.3 , ID.4 X و ID.6 X نیز در کنار این خودرو به معرض نمایش درآمده­‌اند.

تعدد شرکا و البته محصولات خودروسازان در چین، مطمئنا برای بسیاری افراد گیج­‌کننده به نظر می­‌رسد، اما توجه داشته باشید که برندهای بین‌­المللی برای تاسیس خط تولید در چین، باید با شرکت‌های داخلی این کشور همکاری کنند. البته برند آمریکایی تسلا از این امر مستثنا شده است.

انتهای پیام/ منبع: باما

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی