پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

امروز وارد سامانه تخصیص خودرو شوید

کسانی که اولویت دریافت خودروی آن‌ها سال ۱۴۰۳ است، از امروز بعدازظهر به مدت پنج روز می‌توانند پنج اولویت از شرکت‌های مختلف را انتخاب کنند که دریافت آن سال ۱۴۰۲ است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو‌ بعد از اعلام نوبت‌دهی خودروهای داخلی، وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرده بود که از نزدیک به […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲

کسانی که اولویت دریافت خودروی آن‌ها سال ۱۴۰۳ است، از امروز بعدازظهر به مدت پنج روز می‌توانند پنج اولویت از شرکت‌های مختلف را انتخاب کنند که دریافت آن سال ۱۴۰۲ است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو‌

بعد از اعلام نوبت‌دهی خودروهای داخلی، وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرده بود که از نزدیک به 50 محصول مختلف، عرضه‌ شده، در خصوص پنج محصول پرتقاضا (با تیپ‌بندی‌های مختلف) اعلام نتایج به سال 1403 موکول شده است. چرا که مثلا درباره محصولات شرکت ایران‌خودرو استقبال عمده متقاضیان در سه گروه محصول بوده و ظرفیت برخی از محصولات مثل تارا، رانا و آریسان در سال 1402 خالی مانده و در خصوص برخی خودروسازان دیگر، حتی ظرفیت فصل بهار 1402 برای برخی از محصولات تکمیل نشده است.

با توجه به این شرایط متقاضیانی که اولویت دریافت خودروی آن‌ها سال 1403 است، از امروز بعدازظهر به مدت پنج روز می‌توانند با مراجعه به سامانه یکپارچه تخصیص خورو اقدام به ویرایش درخواست‌ ثبت‌نام خود کنند.

بر این اساس کسانی که اولویت دریافت خودروی آن‌ها سال 1403 می‌توانند پنج اولویت از شرکت‌های مختلف را انتخاب کنند که دریافت آن سال 1402 است. بعد از اینکه همه افراد انتخاب کردند، چند روز سایت بسته می‌شود تا بر اساس اولویت اول آن‌ها پالایش شود و در نهایت ترتیب دریافت خودرو در سال 1402 مشخص شود.

گفتنی است اگر متقاضی هیچ اولویتی را انتخاب نکند همان انتخاب اولویت سال 1403 همچنان برای او ملاک خواهد بود.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی