پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

کی ام سی T8

طرح فروش خودروی پیکاپ کرمان موتور از امروز آغاز شد

فروش خودروهای پیکاپ خارج از سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی انجام می شود. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو  به گفته مدیران شرکت کرمان موتور، این شرکت با برنامه ریزی برای افزایش تولید خودروهای سواری خود در سال جاری تصمیم دارد تا هر چه بیشتر به نیاز بازار پاسخ گفته باشد و ضمن عرضه تولیدات […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲

فروش خودروهای پیکاپ خارج از سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی انجام می شود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو 

به گفته مدیران شرکت کرمان موتور، این شرکت با برنامه ریزی برای افزایش تولید خودروهای سواری خود در سال جاری تصمیم دارد تا هر چه بیشتر به نیاز بازار پاسخ گفته باشد و ضمن عرضه تولیدات سواری در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای سواری در ایجاد ثبات و تعادل بازار خودرو به کمک وزارت صمت وشورای رقابت بیاید.

بر اساس اطلاعات اعلامی شرکت کرمان موتور شرایط و زمان بندی فروش خودروهای سواری این شرکت KMC J7،جک j4، جک S5 و جک S3 بر اساس تصمیمات شورای رقابت و پس از تصمیم گیری این نهاد اعلام خواهد گردید.

طرح فروش اینترنتی پیکاپ KMC T8، گامی مهم از سوی کرمان موتور به منظور تامین نیاز بازار پیکاپ‌های فول سایز خواهد بود.

پیکاپ KMC T8 به یک پیشرانه 4 سیلندر 16 سوپاپ 2 لیتری توربو تجهیز شده که می‌تواند 174 اسب بخار قدرت و گشتاور 290 نیوتن متر را از طریق یک گیربکس 6 سرعته دستی به چهار چرخ خودرو منتقل کند.

از نکات مثبت پیشرانه پیکاپ KMC T8 باید به گشتاور بالا در دور موتور پایین، استاندارد آلایندگی یورو 5 و مصرف سوخت 11 لیتر در هر 100 کیلومتر اشاره کرد.

قیمت پیکاپ KMC T8 با مدل ۱۴۰۲ در حال حاضر یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان است.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی