پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تکنولوژی چری مورد تحسین رسانه‌های جهان

صبح روز 20 ام ماه آوریل 2023، کنفرانس جهانی نمایندگان چری، شاهد رویداد مهمی بود. در این روز، رسانه‌ها و نمایندگان سراسر جهان با همراهی مدیران ارشد کارخانه از مگا کارخانه هوشمند و آزمایشگاه تصادف چری و بزرگ‌ترین آزمایشگاه NVH آسیا بازدید کردند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو صبح روز 20 ام ماه آوریل […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲

صبح روز 20 ام ماه آوریل 2023، کنفرانس جهانی نمایندگان چری، شاهد رویداد مهمی بود. در این روز، رسانه‌ها و نمایندگان سراسر جهان با همراهی مدیران ارشد کارخانه از مگا کارخانه هوشمند و آزمایشگاه تصادف چری و بزرگ‌ترین آزمایشگاه NVH آسیا بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

صبح روز 20 ام ماه آوریل 2023، کنفرانس جهانی نمایندگان چری، شاهد رویداد مهمی بود. در این روز، رسانه‌ها و نمایندگان سراسر جهان با همراهی مدیران ارشد کارخانه از مگا کارخانه هوشمند و آزمایشگاه تصادف چری و بزرگ‌ترین آزمایشگاه NVH آسیا بازدید کردند. بازدیدی که در آن توانایی‌های تولید، تحقیق و توسعه فناوری چری تحسین اصحاب رسانه و البته نمایندگان را به همراه داشت.

مگا کارخانه هوشمند چری، در راستای تولید محصولات سازگار با محیط‌زیست و همراه با تکنولوژی هوشمند، تلاش داشته است تا محوطه‌ای بر پایه استانداردهای سازگار با محیط‌زیست و البته هوشمند ایجاد کند. این کارخانه، با مساحتی حدود 830000 مترمربع و فضای ساختمانی در حدود 550000 مترمربع شامل بخش‌های مختلفی مانند کارگاه رنگ، کارگاه جوش، مونتاژ، موتور، تأسیسات پشتیبانی مربوطه و … می‌شود که امکان تولید هرگونه وسیله نقلیه چه بر پایه سوخت‌های فسیلی چه برقی را فراهم می‌آورد. این مگا کارخانه توانایی تولید بیش از 10 نوع پلت فرم نسل جدید باکیفیت بالا را دارد و می‌تواند در سال، 300000 وسیله نقلیه کامل و 200000 انواع قطعات خودرویی تولید کند.

کارگاه جوش چری، از قوی‌ترین سیستم کنترل کیفیت هوش مصنوعی جهان برای تولید بدنه خودرو باکیفیت بهره می‌برد. این کارگاه دارای بیش از 300 ربات با فناوری پیشرفته مانند نرخ اتوماسیون، کنترل گروه پارامترها و اندازه‌گیری آنلاین تا 100٪ می‌باشد. علاوه بر این، کارگاه مونتاژ عمومی دارای مزیت‌هایی چون فرآیندهای کوچک، مدولار و هوشمند سازی است که می‌تواند مونتاژ خودکار، حمل‌ونقل و تست محصول هوشمند را تحقق بخشد. قابل‌ذکر است، ربات تشخیص تفاوت سطح پاک‌سازی دارای دقت تا 0.1 میلی‌متر است که آن را به نمونه‌ای از یک فناوری هوشمند با دقت بالا در سطح جهانی تبدیل می‌کند. علاوه بر این، کل فرآیند تولید ، خودکار، شفاف و دیجیتالی است که درنتیجه آن می‌توان مگا کارخانه چری را کارخانه‌ای سبز، کم‌مصرف و انتشار آلاینده نزدیک به صفر نامید.

در طول این بازدید نمایندگان و رسانه‌های جهانی نه‌تنها پیشرفت چری در تولید هوشمند خودرو را نظاره کردند، بلکه برای بازدید از آزمایشگاه تصادف و بزرگ‌ترین آزمایشگاه NVH در آسیا به مرکز آزمایشی دعوت شدند. نمایندگان جهانی در طول بازدید خود از آزمایشگاه NVH، جذابیت آزمایشگاه نفوذ صدا را از نزدیک احساس کردند. آزمایشگاه NVH Chery Automobile دارای فرآیند کامل توسعه NVH خودرو است که تست‌های عملکرد NVH کل خودرو، سیستم‌های مختلف و قطعات را پوشش می‌دهد. به لطف این فناوری‌های پیشرو، محصولات چری ازنظر راحتی و احساس آرامش به‌طور مداوم بهبودیافته‌اند و با صدایی در حدود 34 دسی‌بل، تجربه‌ای بی‌صدا همچون یک کتابخانه را برای سرنشینان به ارمغان آورده و احساس راحتی قابل‌مقایسه‌ای با برندهای لوکس خودرویی جهان را ارائه می‌دهند.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی