پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ون باری اینرودز؛ کمپری به صرفه در تابستان

ون اینرودز گروه بهمن می تواند یکی از گزینه های مناسب برای کمپربازهایی باشد که به دنبال سفرهای هیجان انگیز هستند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو  تابستان فصل سفر و گشت و گذار است. اما همه آدم ها مثل هم سفر نمی کنند. برخی تمایل دارند در هتل های گران قیمت اقامت داشته باشند […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲

ون اینرودز گروه بهمن می تواند یکی از گزینه های مناسب برای کمپربازهایی باشد که به دنبال سفرهای هیجان انگیز هستند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو 

تابستان فصل سفر و گشت و گذار است. اما همه آدم ها مثل هم سفر نمی کنند. برخی تمایل دارند در هتل های گران قیمت اقامت داشته باشند برخی هم ترجیح می دهند در خانه های محلی یا بستگان خود ساکن باشند اما افرادی هستند که عشق کمپ هستند. کمپ بازها سفرهای جمع و جوری دارند. خیلی اهل چمدان های بزرگ و سنگین نیستند. حداقل وسایل لازم را همراه دارند. سفر به صورت کمپ معمولا ارزان است؛ به همین خاطر کمپ بازها معمولا زیاد مسافرت می روند. این قبیل افراد اگر بتوانند خودرو خود را به کمپ تغییر کاربری می دهند. یعنی با اجرای تغییراتی در داخل خودرو آن را به وسیله ای جذاب برای مسافرت های هیجان انگیز تبدیل می کنند.

از همین رو ون اینرودز گروه بهمن می تواند یکی از گزینه های مناسب برای کمپربازهایی باشد که به دنبال سفرهای هیجان انگیز هستند. این خودرو با توجه به ظرفیت مناسب در قسمت بار، شرایط مطلوبی دارد تا شما دست به ایجاد تغییر در داخل این خودرو بزنید این ون را تبدیل به خودرویی تمام عیار برای سفرهای جذاب خود کنید.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی