پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ایران خودرو_پژو لوگو

توافق ایران خودرو با پژو

یک منبع آگاه از توافق ایران خودرو با پژو با سرمایه مشترک 500 میلیون یورویی خبر داد. به همین منظور فردا رئیس جمهور در فرانسه درباره این همکاری صحبت خواهد کرد. به نقل از تسنیم ،یک مقام مسئول در صنعت خودرو با اشاره به توافق اولیه شرکت پژو  با ایران خودرو، اظهارداشت: براساس این توافق قرار […]

سهیل زنگنه
یکشنبه - ۴ بهمن ۱۳۹۴

یک منبع آگاه از توافق ایران خودرو با پژو با سرمایه مشترک 500 میلیون یورویی خبر داد. به همین منظور فردا رئیس جمهور در فرانسه درباره این همکاری صحبت خواهد کرد.

به نقل از تسنیم ،یک مقام مسئول در صنعت خودرو با اشاره به توافق اولیه شرکت پژو  با ایران خودرو، اظهارداشت: براساس این توافق قرار شده همکاری مشترک ایران خودرو و پژو  به صورت ۵۰ درصد و مساوی باشد.

وی با بیان اینکه در این سرمایه گذاری مشترک هر دو طرف ۲۵۰ میلیون یورو سرمایه گذاری خواهند کرد، افزود: قرار است در قالب این همکاری سه خودروی جدید ۲۰۰۸ ، ۲۰۸ و ۳۰۱ با ۵۰ درصد عمق ساخت داخل تولید شوند.

این مقام مسئول در صنعت خودرو با اعلام اینکه این سرمایه گذاری مشترک محدود به این سه خودرو نیست و در آینده به ۵ خودرو نیز خواهد رسید، تصریح کرد: احتمالاً در سفر این هفته رئیس جمهور به کشور فرانسه این قرارداد نهایی خواهد شد.

بروزرسانی: ابهامات قرارداد پژو و ایران خودرو ، نگرانی امروز کارشناسان

دیدگاه خود را بنویسید

نظرات کاربران

کیوسک مطبوعاتی