پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

گلف

فیس لیفت فولکس گلف در ماه مارس از راه می رسد

براساس گزارشی از آلمان، فولکس فیس لیفت گلف را در ماه مارس معرفی خواهد کرد و سپس مدتی بعد همراه با مدل R420 عرضه خواهد نمود. در گزارشات اخیرا ما شنیده بودیم فیس لیفت گلف اواخر امسال معرفی می شود و حال Auto Bild می گوید فیس لیفت در مارس رونمایی می شود. این بدان […]

javankhodro
یکشنبه - ۴ بهمن ۱۳۹۴

براساس گزارشی از آلمان، فولکس فیس لیفت گلف را در ماه مارس معرفی خواهد کرد و سپس مدتی بعد همراه با مدل R420 عرضه خواهد نمود.

در گزارشات اخیرا ما شنیده بودیم فیس لیفت گلف اواخر امسال معرفی می شود و حال Auto Bild می گوید فیس لیفت در مارس رونمایی می شود. این بدان معنا بوده که در نمایشگاه ژنو شاهد فیس لیفت گلف خواهیم بود که یک هاچ بک کامپکت با طراحی تجدید نظر شده همراست.

یکی از تغییرات بارز مدل چراغ های جلوی جدید LED بوده که در تمامی مدل های الکتریکی فعلی گلف قرار دارد. در فضای داخلی بایستی با بروزرسانی هایی رو به رو باشیم. داشبوردی با خوشه ابزار دیجیتالی و صفحه نمایش لمسی سر بالا که می توان گفت از پاسات الهام گرفته است. ما همچنین انتظار داریم سیستم سرگرمی MIB را با صفحه نمایش 9.3 اینچی مشاهده کنیم که در کنار آن قابلیت های تنظیماتی نیز وجود دارد.

فولکس مدتی پس از رونمایی فیس لیفت گلف، قطعا از R400 مفهومی پرده برداری می کند. مشخص نیست R400 از چه موتوری بهره می برد اما بایستی دارای موتور توربوشارژ 2.0 لیتری چهار سیلندر یا موتور 2.5 لیتری پنج سیلندر با سیستم چهار چرخ محرک که خروجی 400 اسب بخاری خواهد داشت، باشد.

این گزارش می افزاید گلف GTE هیبریدی برای رسیدن به سطح پاسات GTE شامل بروزرسانی خواهد شد و خروجی 218 اسب بخاری پیدا می کند.

منبع: Motor1

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی