پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

قیمت محصولات کرمان موتور طی اطلاعیه ای اعلام شد

کرمان موتور برای پایان دادن به حاشیه های اخیر، ضمن رد دریافت هرگونه مصوبه تغییر قیمت، آخرین لیست قیمت‌های شرکتی محصولات خود را اعلام کرد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو  شرکت کرمان موتور پیرو حاشیه ها و مباحث به وجود آمده پیرامون قیمت گذاری محصولات این شرکت و لیست قیمت جدیدی که بنام شورای […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲

کرمان موتور برای پایان دادن به حاشیه های اخیر، ضمن رد دریافت هرگونه مصوبه تغییر قیمت، آخرین لیست قیمت‌های شرکتی محصولات خود را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو 

شرکت کرمان موتور پیرو حاشیه ها و مباحث به وجود آمده پیرامون قیمت گذاری محصولات این شرکت و لیست قیمت جدیدی که بنام شورای رقابت برای خودروهای کرمان موتور اعلام شده، طی اطلاعیه‌ای با اعلام این که هنوز هیچ مصوبه تغییر قیمتی از سوی هیچ نهادی به این شرکت ابلاغ نگردیده، قیمت مصوب محصولات کرمان‌موتور از برندهای JAC و KMC که براساس مصوبه بهمن‌ماه ماه ۱۴۰۱ تعیین شده را ملاک عمل شرکت اعلام کرد.

در متن این اطلاعیه آمده:

به اطلاع هموطنان عزیز و مشتریان محترم شرکت کرمان موتور می رساند که قیمت های محصولات این شرکت براساس مصوبه بهمن ماه ۱۴۰۱ به شرح ذیل بوده و تاکنون هیچ مصوبه تغییر قیمتی از سمت هیچ نهادی به این شرکت ابلاغ نگردیده و قیمت های ذیل ملاک عمل شرکت می باشد. بدیهی است هرگونه تغییر در قیمت ها از طریق شرکت و مجاری ذیربط اطلاع رسانی خواهد شد.

مدل خودرو قیمت مصوب (تومان)
JAC J4 ۷۸۵۰۰۰۰۰۰
JAC S3 ۹۵۵۰۰۰۰۰۰
JAC S5 ۱۵۴۵۰۰۰۰۰۰
KMC K7 ۱۸۵۰۰۰۰۰۰۰
KMC T8 ۱۷۵۰۰۰۰۰۰۰

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی