پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

لاماری سرویس وارد می شود

بخش جدید خدمات پس از فروش آرین پارس موتوربرای افزاش ظرفیت سرویس های امدادی صبح امروز (۲۵اردیبهشت ۱۴۰۲) به نام لاماری سرویس معرفی شد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو قرار است به مرور تعداد این ناوگان به ۳۲ دستگاه افزایش پیدا کند و در اختیار نمایندگی های این شرکت قرار داده شود. آرین پارس […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲

بخش جدید خدمات پس از فروش آرین پارس موتوربرای افزاش ظرفیت سرویس های امدادی صبح امروز (۲۵اردیبهشت ۱۴۰۲) به نام لاماری سرویس معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

قرار است به مرور تعداد این ناوگان به ۳۲ دستگاه افزایش پیدا کند و در اختیار نمایندگی های این شرکت قرار داده شود.

آرین پارس موتور، برای این ناوگان از لاماری ایما استفاده کرده و در حال حاضر، خدمات امدادی و سبک در دستور کار لاماری سرویس قرار گرفته است.

البته به زودی کوییک سرویس و سرویس در محل نیز به خدمات لاماری سرویس افزوده است. خودروهای لاماری سرویس به تجهیزاتی نظیر جامپ استارت، مخزن آب، جک، انواع آچار و ابزارالات سبک، کیت پنچرگیری، علائم هشداردهنده و ادواتی که برای سرویس های فوری مورد نیاز تجهیز شده است.

لاماری ایما به یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو GDI با حداکثر قدرت ۱۹۵ اسب بخار و بیشینه گشتاور ۲۸۵ نیوتن متر مجهز است. قدرت تولیدی پیشرانه در این خودرو توسط یک گیربکس دو کلاچه تَر به چرخ های جلو انتقال می یابد.

انتهای پیام/

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی