پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

Arrizo5 S

ام وی ام آریزو5 اسپرت ، محصول جدید مدیران خودرو رسما رونمایی شد + قیمت

شب گذشته شرکت مدیران خودرو طی مراسمی به صورت رسمی از ام وی ام آریزو 5 اسپرت رونمایی کرد. آریزو 5 اسپرت چهارمین نسل از این سدان چینی و مونتاژی در بازار ایران است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو؛ شرکت مدیران خودرو در آغاز بیستمین سال فعالیت خود که طبق آمار در بین شرکت […]

javankhodro
شنبه - ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو؛

شرکت مدیران خودرو در آغاز بیستمین سال فعالیت خود که طبق آمار در بین شرکت های خصوصی طی سال گذشته بالاترین تعداد تولید خودرو را داشته است، در راستای تکمیل سبد محصولات خود، از MVM Arrizo5S که جدیدترین سدان اسپرت این برند به حساب می آید رو نمایی کرد.

نسل اول آریزو5 در سال 1395 وارد بازار شد و چندی بعد نسخه فیس لیفت و نیز نسخه توربوی آن به بازار آمد. حال چهارمین نسل از این سدان به نام آریزو5 اسپرت ، دارای یک موتور 1.5 لیتری توربوشارژ 147 اسب بخاری است که این توان از طریق یک گیربکس 9 سرعته CVT شبیه سازی شده به چرخ های جلو منتقل می شود.

آریزو5 اس نسبت به نسل قبلی تغییراتی در نمای جلو و عقب را تجربه می کند، جلو پنجره با خطوط عمودی و فرمت سپرهای جلو و عقب همراه با تغییرات در دیفیوزر و نیز خروجی های اگزوز، نوید طراحی اسپرت تر و جوان پسندانه می دهند. تیتر آرامش در طوفان، عبارتی بود که برای معرفی این خودرو استفاده شد که قابل توجه است.

امکانات داخلی آریزو5 اسپرت نیز ارتقا یافته، صندلی های جلو مجهز به گرمکن شده اند و صندلی راننده از تنظیم برقی بهره می برد. همچنین فرمان D کات استایل، پنل تهویه مطبوع و ترکیب رنگ کابین متفاوت از نسل های قبلی بوده و ظاهری جدید به خود گرفته است.

شیائو، معاون بازاریابی و فروش ام وی ام طی مراسم رونمایی اظهار کرد که برند ام وی ام در مدت اخیر توجه ویژه ای به رشته های ورزشی مورد علاقه جوانان داشته که از جمله اقدامات اخیر این برند می توان به اسپانسرینگ برند MVM برای مسابقات تنیس 1000 امتیازی ام وی ام کاپ در باشگاه انقلاب اشاره کرد که از 24 اردیبهشت آغاز شده است.

Arrizo5 S

 

آریزو 5 اسپرت قرار است با قیمتی حدود 1.1 تا 1.2 میلیارد تومان به بازار عرضه شود.

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی