پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

اسکوتر برقی AMG

اگر AMG را با خودروهای تیون شده و نیرومندتر مرسدس بنز می شناخته اید، زمان آن فرا رسیده تا ذهنیت خود را تغییر دهید چراکه AMG یک اسکوتر الکتریکی را با سرعت 20 کیلومتر بر ساعت و برد مسافتی 40 کیلومتر با یکبار شارژ، معرفی کرده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو اسکوتر برقی […]

سامیار راشد
چهارشنبه - ۳ خرداد ۱۴۰۲

اگر AMG را با خودروهای تیون شده و نیرومندتر مرسدس بنز می شناخته اید، زمان آن فرا رسیده تا ذهنیت خود را تغییر دهید چراکه AMG یک اسکوتر الکتریکی را با سرعت 20 کیلومتر بر ساعت و برد مسافتی 40 کیلومتر با یکبار شارژ، معرفی کرده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

اسکوتر برقی AMG در حقیقت توسط کمپانی سوییسی Micro Mobility Systems AG ساخته می شود که همان نسخه Micro Explorer S کمپانی بوده با این تفاوت که نوشته AMG بر روی صفحه پایی و دستگیره ها و لوگو فاخر مرسدس بنز در جلو نقش بسته است.

سیستم تعلیق جلو و عقب این اسکوتر قابل تنظیم بوده و از یک نمایشگر کوچک نیز بهره می برد و به دستگیره های تلسکوپی مجهز است تا راحتی بیشتر کاربر را به همراه داشته باشد. از همه مهمتر تاشو بوده و از ابعاد قابل قبولی بهره می برد که پس از جمع شدن در صندوق بار اکثر خودروها جای می گیرد. این اسکوتر برقی، 14.7 کیلوگرم وزن دارد.

موتور الکتریکی کوچک آن می تواند 0.7 اسب بخار معادل 9.5 کیلووات انرژی را تولید کرده و تا 20 کیلومتر بر ساعت هم می تواند سرعت بگیرد. در حالت Eco با یکبار شارژ می تواند مسافت 40 کیلومتر را بپیماید که این عدد در حالت اسپرت به 25 کیلومتر کاهش می یابد. شارژ کامل آن بین 2.1 تا 3.5 ساعت طول می کشد.

کاربر می تواند تلفن همراه هوشمند خود را از طریق بلوتوث و اپلیکیشن مخصوص به نمایشگر اسکوتر متصل شده و اطلاعات مختلف از جمله ناوبری را مشاهده کند.

هنوز قیمت این مدل اعلام نشده است. بد نیست بدانید که تا پیش از این هم AMG با همکاری شیائومی، یک اسکوتر برقی بر پایه Mi Pro 2 را روانه بازار کرده بودند که توانسته بود فروش خوبی را تجربه کند.

نوشته: سامیار راشد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی