پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ضرب‌الاجل مجلس درباره واردات خودروهای دست دوم به دولت

درحالی واردات خودروهای کارکرده قریب‌الوقوع به نظر می‌رسید که حالا واردات این دست از خودروها در پیچ‌و‌خم بوروکراسی مجلس افتاده است. پیچیدگی و زمان‌بر بودن ورود دست‌دوم‌ها، حالا این سوال را مطرح کرده که چه ضرورتی به لایحه دولت در این زمینه بود و چرا دولت خود برای واردات اقدام مستقل انجام نداد؟ به گزارش پایگاه […]

فاطمه علی اصغری
چهارشنبه - ۱۰ خرداد ۱۴۰۲

درحالی واردات خودروهای کارکرده قریب‌الوقوع به نظر می‌رسید که حالا واردات این دست از خودروها در پیچ‌و‌خم بوروکراسی مجلس افتاده است. پیچیدگی و زمان‌بر بودن ورود دست‌دوم‌ها، حالا این سوال را مطرح کرده که چه ضرورتی به لایحه دولت در این زمینه بود و چرا دولت خود برای واردات اقدام مستقل انجام نداد؟

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو؛ این سوال در شرایطی مطرح است که رئیس مجلس نیز شب گذشته در گفت‌و‌گویی تلویزیونی بر عدم ضرورت لایحه مجلس در این زمینه تاکید کرد. با‌این‌حال طبق پیگیری‌ها لایحه واردات خودروهای دست‌دوم بعد از تصویب دو فوریت آن و تصویب در کمیسیون صنایع و معادن مجلس، اکنون در صف ورود به صحن خانه ملت قرار دارد. این‌گونه که علی جدی، عضو کمیسیون صنایع و معادن، می‌گوید احتمالا تا دو هفته آینده این لایحه راه خود را به صحن علنی باز خواهد کرد.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی