پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

حضور همزمان آمیکو در دو نمایشگاه بین المللی

شرکت ارس خودرو دیزل از قدیمی ترین تولید کنندگان خصوصی بخش تجاری کشور که محصولات آن سال هاست در حوزه راه سازی و معادن مشغول به خدمت رسانی هستند، همزمان در دو نمایشگاه بین المللی حضور خواهد داشت. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو؛ شرکت ارس خودرو دیزل ( آمیکو) در هفتمین نمیشگاه بین المللی صنایع […]

فاطمه علی اصغری
یکشنبه - ۲۱ خرداد ۱۴۰۲

شرکت ارس خودرو دیزل از قدیمی ترین تولید کنندگان خصوصی بخش تجاری کشور که محصولات آن سال هاست در حوزه راه سازی و معادن مشغول به خدمت رسانی هستند، همزمان در دو نمایشگاه بین المللی حضور خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو؛ شرکت ارس خودرو دیزل ( آمیکو) در هفتمین نمیشگاه بین المللی صنایع معدنی، ماشین آلات راه سازی و تجهیزات وابسته استان کرمان حضور خواهد داشت. این نمایشگاه که با حضور شرکت های بزرگ داخلی و خارجی برگزار می شود، محلی برای به نمایش گذاشتن توانمندی های حوزه معدن و راه سازی کشور است. شرکت ارس خودرو دیزل ( آمیکو) نیز که سال هاست به عنوان مهمترین تامین کننده خودروهای سنگین بخش معدن در کشور فعالیت می کند، در این نمایشگاه با دست پر وارد می شود.

این در حالی است که استان کرمان به عنوان قطب معدنی کشور از جمله شهرهای با پتانسیل بالا در این حوزه بوده و بسیاری از خودروهای کمپرسی معادن در این استان از محصولات آمیکو به ویژه کمپرسی 2631 هستند.

این نمایشگاه از تاریخ 23 تا 26 خردادماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان کرمان برگزار خواهد شد و بازدید کنندگان می توانند از ساعت 17 تا 22 از غرفه آمیکو در فضای باز نمایشگاه دیدن کنند.

همچنین شرکت آمیکو همزمان با برگزاری نمایشگاه حوزه معدن در استان کرمان، در نمایشگاه بین المللی صنعت خودرو استان فارس نیز که از تاریخ 23 تا 26 خردادماه از ساعت ١٧ تا ٢٢ برگزار می شود، در جمع خودروسازان کشور حضور خواهد داشت.به این ترتیب آمیکو در سالن حافظ غرفه C در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان شیراز میزبان بازدیدکنندگان خواهد بود.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی