پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

فيدليتي پرستيژ و پيكاپ G9 چه زماني به بازار عرضه مي شود؟

اسماعيلي از تيم مهندسي گروه بهمن در خلال نمايشگاه بين المللي خودرو شيراز در خصوص فيدليتي پرستيژ به رسانه ها گفت: اين خودرو با قدرت ١٩٧ اسب بخار و تطابق كامل به شرايط سوخت و آب و هوايي كشور يك محصول متفاوت در بازار خودرو است و استانداردهاي يورو ٦ را نيز دارد. به گزارش خبرنگار […]

فاطمه علی اصغری
سه شنبه - ۲۳ خرداد ۱۴۰۲

اسماعيلي از تيم مهندسي گروه بهمن در خلال نمايشگاه بين المللي خودرو شيراز در خصوص فيدليتي پرستيژ به رسانه ها گفت: اين خودرو با قدرت ١٩٧ اسب بخار و تطابق كامل به شرايط سوخت و آب و هوايي كشور يك محصول متفاوت در بازار خودرو است و استانداردهاي يورو ٦ را نيز دارد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری جوان خودرو؛ او افزود: فيدليتي پرستيژ با طراحي زيبا و رينگ هاي ٢٠ اينچي جذابيت هاصي دارد كه اين موضوع را مي توانيد در داخل كابين اين خودرو نيز پيدا كنيد. 

وی ادامه داد: از نظر امكانات و آپشن ها فيدليتي پرستيژ در رده بالايي قرار مي گيرد و در بخش سامانه هاي ايمني به خصوص ترمز يكي از پيشرفته ترين ها در كلاس خود است. يكي از مهمترين سيستم هاي ايمتي اين خودرو سيستم پيشگيري از تصادف و ترمز اضطراري است.

بهمن

مومني مدير خدمات پس از فروش بهمن موتور در خصوص خدمات و نمايندگي هاي خدمات دهنده به فيدليتي پرستيژ گفت: قبل از ورود خودروهاي جديد به سيستم فروش در بهمن موتور آموزش هاي مورد نياز به پرسنل داده مي شود تا رضايتمندي مشتريان جلب شود.

مومني با اشاره به اين كه تاخير در تحويل آخرين محصولات ديگنيتي  به مشتريان گفت: بهمن مشكلي براي تحويل محصولات ندارد، اما هنوز ليستي از وزارت خانه به دست بهمن نرسيده است كه در مسير تحويل محصول قرار گيرد. همچنين با هماهنگي هايي كه شده بهمن در بعضي از محصولات در سامانه يكپارچه فروش حضور ندارد.

ماركولايي نيز در خلال اين نشست با اشاره به عرضه محصول تجاري سيبا موتور در بورس گفت: كشنده تك محور ٤٢٠ امروز در بورس عرضه شده است و خوشبختانه توانست با قيمت منطقي به دست مشتريان برسد.

وی ادامه داد: سياست گروه بهمن در عرضه خودروهاي تجاري به در بورس به اين گونه است كه قصد داريم اين روش را ادامه دهيم تا قيمت منطقي شود و خودرو به دست مشتريان برسد. ضمن اين كه فيدليتي و ديگنيتي پرستيژ نيز در بورس كالا عرضه خواهند شد.

مومني در ادامه اين نشست در خصوص موضوع تخصيص ارز به توليد كنندگان گفت: در صورت عدم تخصيص به موقع و كافي ارز به توليدكنندگان هر توليدكننده اي مي تواند با مشكل رو به رو شود. چرخه توليد تا زماني كه موجودي قطعه در انبارها به پايان برسد ادامه دارد اما عدم تخصيص ارز مي تواند تداوم توليد را با مشكل رو به رو كند.

بهمن

وی گفت: تلاش هاي بسياري شده تا فيدليتي پرستيژ در ابتداي مهر ماه وارد چرخه فروش شود كه البته مستلزم پيشرفت صحيح مسائل مختلفي است. قطعا قبل از عرضه نيز قيمت نهايي آن اعلام مي شود.

مومني تصريح كرد: فروش مي تواند از روش هاي مختلفي باشد اما در سال هاي اخير محدوديت هايي ابلاغ شده است از سازمان هاي متولي. عرضه در بورس يكي ازك مه مثلا در خودروهاي تجاري قيمت ها را به تعادل رسانده است.

وی ادامه داد: عرضه در سامانه در دور اول توسط بهمن انجام شد و تعهداتي هم ايجاد شد اما در دور دوم حضور نداشتيم تا تعهدهاي قبلي را پاسخ دهيم. همه تلاش ما اين است كه در بورس كالا حضور داشته باشيم تا قيمت ها متعادل شود.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی