پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

سانيار موتور پارسيان با تيگارد X35 به شيراز آمد / ٢ محصول جديد به زودي می آيند

شرکت سانيار موتور پارسيان با تيگارد X35 به نمایشگاه بین‌المللی خودرو شيراز آمد. امين مهرزاد، رئیس مارکتینگ شرکت سانیار موتور پارسیان در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری جوان خودرو؛ در حاشیه برگزاری بیستمین نمایشگاه خودرو در شیراز اظهار کرد: خودروی تیگارد با سه رنگ جدید یورو تیتانومی، آبی و قرمز نيز تولید شده است […]

فاطمه علی اصغری
چهارشنبه - ۲۴ خرداد ۱۴۰۲

شرکت سانيار موتور پارسيان با تيگارد X35 به نمایشگاه بین‌المللی خودرو شيراز آمد.

امين مهرزاد، رئیس مارکتینگ شرکت سانیار موتور پارسیان در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری جوان خودرو؛ در حاشیه برگزاری بیستمین نمایشگاه خودرو در شیراز اظهار کرد: خودروی تیگارد با سه رنگ جدید یورو تیتانومی، آبی و قرمز نيز تولید شده است و فرايند رنگ این خودروها در داخل کشور با خطوط رنگ مجهز انجام مي شود.

وی افزود: ما با نمایندگی ارم خودرو (زارع) که یک هلدینگ بزرگ هستند و نمایندگی خودروهای ما در شیراز را برعهده دارد در نمایشگاه شیراز حضور پیدا کردیم و خیال ما در این نمایشگاه بسیار راحت است.

سانیار پارسیان موتور

مهرزاد خاطرنشان کرد: باتوجه به اینکه در بازار فعلی تقاضای دلالی کم شده، ما تمایل داریم که مصرف کننده نهایی از ما خریداری کند.

وی درباره میزان تولید شرکت تاکید کرد: در حال حاضر ۳۰۰ الی ۴۰۰ ماشین ما تولید شده و در حال تحویل به مشتری‌هایی که قبل از عید خرید کردند هستیم و در حال حاضر قیمت فعلی محصول ما یک میلیارد و ۱۷۵ میلیون تومان است اما در حال حاضر فروش نداریم و منتظر ابلاغ نظر شورای رقابت هستیم.

مهرزاد تاکید کرد: عموم مردم از محصول جديد سانیار موتور راضی هستند و این موضوع را اعلام کردند و درباره قطعات ما درصدد هستیم كه هیچ مشكلي در شبكه خدمات پس از فروش نداشته باشيم و استراتژی شرکت این است که تحت هیچ شرایطی مشتری بدون قطعه نماند.

وی گفت: دو محصول جدید را به زودی معرفی خواهیم کرد که یکی در سگمنت پیکاپ است که به موقع آنها را معرفی خواهیم کرد.

رئیس مارکتینگ شرکت سانیار موتور پارسیان درباره گسترش نمایندگی‌های شرکت اظهار کرد: ما در حال حاضر در بابل، شیراز و مشهد نمایندگی داریم و الویت بعدی ما ایجاد نمایندگی در اصفهان و تبریز است.

تیگارد

مهرزاد با اشاره به اينكه محصولات سانیار موتور برای سرمایه‌گذاری نيز کالای خوبی محسوب می‌شوند، افزود: پارامترهای مختلفی در حوزه خودرو مطرح است که ما در حوزه کیفیت رویکرد خوبی داریم و تلاش داریم در حوزه خدمات پس از فروش نیز گام‌های  بهتری برداریم، بنابراين تمام ارزش هاي افزوده براي يك محصول ايده آل، در دسترس مشتريان قرار گرفته است.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی