پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

پژو 3008

انتشار تصویر رندر شده از پژو 3008 جدید

موسسه طراحی OmniAuto.it به تازگی تصویری رندر شده از نسل دوم پژو 3008 منتشر کردند که گفته می شود براساس تصاویر جاسوسی انتشاریافته ایجاد شده است. در تصویر ما پژو 3008 را همچون اتومبیل کراس اوور مشاهده می کنیم که خودرویی چند منظوره محسوب می شود. باتوجه به طراحی نسل جدید پژو 3008 می تواند […]

javankhodro
جمعه - ۹ بهمن ۱۳۹۴

موسسه طراحی OmniAuto.it به تازگی تصویری رندر شده از نسل دوم پژو 3008 منتشر کردند که گفته می شود براساس تصاویر جاسوسی انتشاریافته ایجاد شده است.

در تصویر ما پژو 3008 را همچون اتومبیل کراس اوور مشاهده می کنیم که خودرویی چند منظوره محسوب می شود. باتوجه به طراحی نسل جدید پژو 3008 می تواند رقیبی جدیدی برای کراس اوورهای دیگر باشد.

نمونه فعلی 3008 در چین و اروپا اتومبیلی پرطرفداریست که نسل جدید نیز احتمالا با فروش موفقیت آمیزی رو به روست. احتمالا پژو این کراس اوور را روی پلتفرم پژو 308 هاچ بک کامپکت سوار خواهد کرد. اگر چنین کاری انجام گیرد بایستی شاهد موتور سه و چهار سیلندر توربوشارژ باشیم.

مدل پلاگین هیبریدی احتمالا در کار خواهد بود اما این مدل براساس تصمیم پژو سیتروئن دیزل- الکتریکی نیست. پژو در نظر داشته 3008 جدید را در مدل ارزان که شامل سیستم چرخ جلو محرک و مدل رده بالا با سیستم چهار چرخ محرک است. البته گیربکس نیز براساس مدل به دو صورت اتوماتیک یا دستی به فروش می رسد.

انتظار می رود پژو نسل بعدی 3008 را در نمایشگاه ژنو ماه مارس رونمایی کند، اگرچه تایید شده نیست.

منبع: Motor1

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی