پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

قیمت خودرو

جهش قیمت پژو در بازار/ رکوردزنی پژو ۲۰۷

بررسی روند قیمت‌ها طی ۲۴ ساعت گذشته در بازار خودرو، از رشد عجیب قیمت خودرو در میان مدل‌های پژو حکایت دارد، به طوری که شاهد تغییر قیمت‌ها حتی تا ۷ درصد هم بودیم. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو؛ گزارش‌های میدانی حاکی از آن است که پژو۲۰۶ تیپ 3 پانوراما مدل ۱۴۰۲ رشد ۴.۸ درصدی، یعنی ۳۰ […]

فاطمه علی اصغری
دوشنبه - ۵ تیر ۱۴۰۲

بررسی روند قیمت‌ها طی ۲۴ ساعت گذشته در بازار خودرو، از رشد عجیب قیمت خودرو در میان مدل‌های پژو حکایت دارد، به طوری که شاهد تغییر قیمت‌ها حتی تا ۷ درصد هم بودیم.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو؛ گزارش‌های میدانی حاکی از آن است که پژو۲۰۶ تیپ 3 پانوراما مدل ۱۴۰۲ رشد ۴.۸ درصدی، یعنی ۳۰ میلیون تومانی را تجربه کرده و در بازار ۵۴۵ میلیون تومان قیمت خورده است. پژو۲۰۶ تیپ دو مدل ۱۴۰۱ نیز ۵ میلیون تومان گران شده و به قیمت ۴۵۵ میلیون تومان رسیده است.

اما روند بازار حکایت از آن دارد که پژو۲۰۷ MC اتوماتیک مدل ۱۴۰۲ با رشد ۴.۹ درصدی، یعنی ۵۵ میلیون تومان طی ۲۴ ساعت گذشته روبه‌رو بوده است. این خودرو در حال حاضر در بازار ۷۵۰ میلیون تومان قیمت پیدا کرده است. پژو۲۰۷ اتوماتیک TU5P مدل ۱۴۰۲ هم با رشد ۱۵ میلیون تومانی، به قیمت ۸۵۰ میلیون تومان رسیده است. پژو۲۰۷ دنده‌ای مدل ۱۴۰۲ هم ۷.۴ درصد افزایش قیمت داشته و در بازار ۶۵۰ میلیون تومان قیمت پیدا کرده است.

در این میان، پژو۴۰۵ GLX دوگانه‌سوز مدل ۱۴۰۱ با افزایش ۱۰ میلیون تومانی، در بازار ۴۳۰ میلیون تومان قیمت پیدا کرده است.

انتهای پیام/

اقتصادآنلاین

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی