پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

شورای-رقابت

حذف شورای رقابت الزامیست

علی بابایی کارنامی نماینده مجلس گفت: اقدامات شورای رقابت در حوزه خودرو به هیچ عنوان قابل قبول نیست، این شورا برای صنعت خودرو به یک سم تبدیل شده و به عبارت دیگر شورای رقابت امروز یکی از مشکلات اساسی حوزه خودرو است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو؛ بابایی کارنامی افزود: شورای رقابت  با تصمیمات نادرستی که […]

فاطمه علی اصغری
سه شنبه - ۶ تیر ۱۴۰۲

علی بابایی کارنامی نماینده مجلس گفت: اقدامات شورای رقابت در حوزه خودرو به هیچ عنوان قابل قبول نیست، این شورا برای صنعت خودرو به یک سم تبدیل شده و به عبارت دیگر شورای رقابت امروز یکی از مشکلات اساسی حوزه خودرو است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو؛ بابایی کارنامی افزود: شورای رقابت  با تصمیمات نادرستی که گرفته است عملا اجازه نمی دهد که مصرف کننده و تولیدکننده خودرو در ارتباط مستقیم باهم باشند و به یک نهاد بازدارنده مبدل شده است.

نماینده مردم ساری تاکید کرد: اگر قانون گذاران همت کنند، باید شورای رقابت حذف شود چون این نهاد تسهیل گر نیست، احساسی تصمیم می گیرد و ما به شکلی مجوز امضای طلایی به شورای رقابت داده ایم.

این نماینده مجلس در پایان تصریح کرد: مجلس باید سریعتر شورای رقابت را حذف کند و حذف این شورا در دستور کار جدی مجلس قرار گیرد.

انتهای پیام/

منبع: اقتصادآنلاین

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی