پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

سبد محصولات شرکت زامیاد متنوع می شود

مدیر بازاریابی و توسعه فروش زامیاد با اشاره به برنامه های توسعه ای این شرکت گفت: رونمایی از اتوبوس ۱۲ متری در نمایشگاه خودروی شیراز اولین گام بود و توسعه سبد محصولات زامیاد با اضافه شدن چند محصول جدید ادامه خواهد یافت. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو به نقل از سایپانیوز، آرش سماواتی تصریح کرد: پیرو […]

فاطمه علی اصغری
چهارشنبه - ۷ تیر ۱۴۰۲

مدیر بازاریابی و توسعه فروش زامیاد با اشاره به برنامه های توسعه ای این شرکت گفت: رونمایی از اتوبوس ۱۲ متری در نمایشگاه خودروی شیراز اولین گام بود و توسعه سبد محصولات زامیاد با اضافه شدن چند محصول جدید ادامه خواهد یافت.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو به نقل از سایپانیوز، آرش سماواتی تصریح کرد: پیرو برنامه ریزی ها و تاکید مدیریت ارشد، امسال برنامه های زامیاد بر توسعه خودروهای مسافری و حمل و نقل عمومی متمرکز شده است.

او افزود: در کنار توسعه محصول یکی دیگر از اهدافی که در زامیاد به دنبال آن هستیم، ایفای وظیفه در نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی و کاهش آلودگی هوای شهرها است.

سماواتی ادامه داد: به همین دلیل با اتوبوس 12 متری شهری شروع کردیم. چون در مرحله اول سازمان‌ها برای نوسازی ناوگان شهری از این نوع محصولات استفاده می‌کنند.

اتوبوس و میدل باس VIP

مدیر بازاریابی و توسعه فروش شرکت زامیاد اضافه کرد: امسال زامیادتولید اتوبوس 18 متری و یک اتوبوس بین شهری VIP را نیز در دستور کار دارد. دو مدل میدل باس به صورت عادی و خاص هم در برنامه توسعه محصول زامیاد قرار دارند. میدل باس بین شهری که برای حمل و نقل های عادی است. میدل باس VIP هم مورد مصرف خاص دارد و بیشتر در شرکت‌های توریستی استفاده می‌شود.

ون هامون دو گانه سوز

سماواتی با بیان اینکه ون دوگانه سوز هامون نیز در برنامه تولید قرار دارد، افزود: هامون با موتور نیسان و درصد بسیار بالای داخلی سازی تولید خواهد شد.

او تاکید کرد: از یک جهت زامیاد پیرو مسئولیت اجتماعی اش، بحث نوسازی ناوگان فرسوده و کاهش آلایندگی را سرلوحه کار خود قرار داده است و از جهت دیگر سازمان‌ها، شهرداری ها نیز خودشان مشتاق هستند که این کار انجام شود.

رونمایی از کامیونت های 5.5  تن ، 6 تن و  9.5 تن

مدیر بازاریابی و توسعه فروش زامیاد تصریح کرد: غیر از تولید خودروهای مسافری، به زودی کامیونت 5/5تن، 6 تن را در دو نسخه خواب دار و بدون خواب رونمایی خواهد شد. کامیونت 9/5 تن خوابدار هم از دیگر محصولات زامیاد در نیمه ابتدایی سال است که با کاربری‌های مختلف اعم از خدمات شهر ی، مسقف ، یخچالدار و غیره قابل عرضه خواهد شد.

سماواتی بیان کرد: همچنین با توجه به نیازها و خلاء بازار، شرکت زامیاد در حال کار و برنامه ریزی تولید کامیون 20 تن در رده های کمپرسی و باری است.

مسئولیت اجتماعی زامیاد

او تاکید کرد: تمام این برنامه ها از یک سو در راستای توسعه محصول و نقش آفرینی بیشتر در بازار است و از سوی دیگر زامیاد تلاش می کند که به اندازه خود سهم ویژه ای در بحث نوسازی ناوگان فرسوده و کاهش آلایندگی داشته باشد.

مدیر بازاریابی و توسعه فروش شرکت زامیاد اضافه کرد: البته رسیدن به نقطه مطلوب در خصوص ایفای مسئولیت اجتماعی زمان بر است و شاید چند سال طول بکشد که این کار انجام شود. با این حال باید به شدت تلاش کرد و درصد داخلی سازی را با تکیه بر توان متخصصان داخلی افزایش داد.

او بیان کرد: داخلی سازی نیز تاثیرات مثبت خود را دارد؛ یعنی به شدت می تواند درصد اشتغالزایی را بالا ببرد و هم اینکه با کاهش ارزبری،قیمت تمام شده محصول نیز ارزان تر خواهد شد.

نیسان با اتاق جدید

سماواتی درباره محصولات سبک تجاری زامیاد با اشاره به اینکه بازار با این محصولات بسیار آشنا است، افزود: نیسان آبی با کابین جدید در برنامه کاری قرار دارد که  در نیمه دوم سال وارد بازار می شود.

او تصریح کرد: از دیگر محصولات سبک زامیاد باید از پادرای لانگ نام برد که امسال به سبد محصولات اضافه شده و به شدت با استقبال شرکت های مختلف به خصوص شرکت های پخش همراه شده است.

سماواتی در پایان با تاکید بر اینکه محصولات سبک تجاری‌ زامیادکاملا داخلی‌سازی شده است اضافه کرد: برای داخلی سازی کامیونت نیز فازبندی و مرحله بندی شده است که در حال حاضر بر اساس آن پیش می رویم.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی