پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

رنو کپچر نارنجی

فروش 800 رنو کپچر در 4 ساعت

پیش فروش محصول جدید رنو در بازار ایران توسط گروه صعتی ایران خودرو از ساعت ۱۱ صبح 12 خرداد 94 آغاز شد که با استقبالی کم سابقه روبرو شد و با وجود محدودیت های واریز وجه که اخیرا از سوی بانک مرکزی اجرایی شده است در کمتر از ۴ ساعت به پایان رسید. به عبارت دیگر فروش […]

سهیل زنگنه
یکشنبه - ۱۷ خرداد ۱۳۹۴

پیش فروش محصول جدید رنو در بازار ایران توسط گروه صعتی ایران خودرو از ساعت ۱۱ صبح 12 خرداد 94 آغاز شد که با استقبالی کم سابقه روبرو شد و با وجود محدودیت های واریز وجه که اخیرا از سوی بانک مرکزی اجرایی شده است در کمتر از ۴ ساعت به پایان رسید. به عبارت دیگر فروش 800 دستگاه رنو کپچر در کمتر از 4 ساعت انجام شد.

رنو کپچر

رنو کپچر

تحویل خودروهای کپچر تاپایان آبان ماه انجام خواهد شد و گزارش های میدانی خبرنگاران حاکی است بسیاری هموطنان خواهان این خودرو در سراسر کشور موفق به خرید این مدل نشدند و درخواست هایی مبنی بر انجام مرحله دوم پیش فروش دارند.

گفتنی است پیش فروش رنو کپچر امروز دوازدهم خرداد ماه در حالی انجام شد که به دلیل تعطیلات پیش رو بسیاری از ادارات، سازمان های دولتی و خصوصی نیمه تعطیل بودند.

رنو کپچر

رنو کپچر

مشخصات رنو کپچر

موتور رنو کپچر مجهز به یک توربوشارژر است و مصرف آن  5.5 لیتر در صد کیلومتر می باشد. این موتور علاوه بر 120 اسب توان، 190 نیوتن متر گشتاور دردور دو هزار تولید می کند و به یک گیربکس شش سرعته اتوماتیک با کلاچ دوبل EDC مجهز است. کاهش مصرف روزانه سوخت در این خودرو با استفاده از مود Eco² و سیستم اطلاع رسانی سفارشی آن ممکن می شود.

رونمایی از رنو کپچر

رونمایی از رنو کپچر

این محصول در چندین رنگ عرضه میشود. رنگ های سفید، قهوه ای، نارنجی و آبی فیروزه ای با سقفی به رنگ مشکی عرضه می شوندو رنگ های سفید عاجی و مشکی با سقف نارنجی و قهوه ای، نارنجی، آبی فیروزه ای و مشکی با سقف سفید نیز به فروش خواهد رفت.

برچسب‌ها : رنو کپچرپیش فروش

دیدگاه خود را بنویسید

نظرات کاربران

کیوسک مطبوعاتی