پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تیبا

قیمت کوییک و تیبا نجومی ماند

ترمز رشد قیمت خودرو با بازگشت آرامش به روسیه در بازار امروز کشیده شد تا سایپایی‌ها و پرطرفدارهای ایران خودرو پس از یک هفته افت قیمت تنها یک روز در بازار رشد قیمت داشته باشند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو؛ روند پیش گرفته در بازار خودرو در حالی رقم خورد که پس از بازگشت آرامش […]

فاطمه علی اصغری
شنبه - ۱۰ تیر ۱۴۰۲

ترمز رشد قیمت خودرو با بازگشت آرامش به روسیه در بازار امروز کشیده شد تا سایپایی‌ها و پرطرفدارهای ایران خودرو پس از یک هفته افت قیمت تنها یک روز در بازار رشد قیمت داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو؛ روند پیش گرفته در بازار خودرو در حالی رقم خورد که پس از بازگشت آرامش در روسیه نرخ دلار امروز شکل کاهشی داشت؛ اما بازار خودرو به کاهش اندک و ثبات بسنده کرد.

ارزیابی بازار نشان می‌دهد امروز سایپایی‌ها با افت و ثبات قیمت‌گذاری شدند و با این شرایط بازار سایپا رشد قیمت نداشت، اما ظاهرا برخلاف رشد قابل توجه ۲۴ ساعتی قیمت خودروهای داخلی از جمله پرطرفدارهای ایران خودرو و محصولات سایپا امروز قیمت سایپایی‌ها در بازار تنها ۱ تا ۲ میلیون تومان کاهش قیمت داشتند.

براساس رصد بازار امروز و در میان سایپایی‌ها امروز «شاهین» و «ساینا» در بازار افت ۲ میلیونی داشتند و کاهش قیمت «تیبا صندوقدار» هم به یک میلیون تومان رسید.

قیمت تیبا

قیمت محصولات سایپا در بازار

خودروهای «شاهین»، «کوییکR »، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا۲ معمولی» و «ساینا» محصولاتی هستند که امروز مورد ارزیابی قرار گرفتند.

قیمت «شاهین» امروز در بازار ۶۰۳ میلیون تومانی شد افت ۲ میلیونی را تجربه کرد، این خودرو روز گذشته رشدی ۳۷ میلیون تومانی داشت. اما در میان محصولات سایپا خانواده کوییک امروز در بازار ثبات قیمت داشت، با این شرایط «کوییک‌R» در بازار ۳۶۰ میلیون تومانی باقی ماند، «کوییک معمولی» هم در بازار ۳۵۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و تغییر قیمت نداشت.

قیمت خودرو سایپا

ارزیابی بازار نشان می‌دهد «تیبا صندوقدار» در بازار ۳۳۶ میلیونی قیمت گذاری شد و رشد یک میلیون تومانی داشت، اما «تیبا ۲ معمولی» هم در بازار ۳۴۷ میلیون تومان قیمت خورد و تغییر قیمت نداشت. از سوی دیگر رصد بازار نشان دهنده آن است که «ساینا» هم با کاهش ۲ میلیونی در بازار ۳۳۸ میلیون تومان قیمت‌ خورد.

انتهای پیام/

منبع: تیتر کوتاه

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی