پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

زاگرس در بازار آزاد چند است؟

بازار خودروی ایران با ورود پیکاپ زاگرس، نسل جدیدی از پیکاپ‌ها را تجربه خواهد کرد.

فاطمه علی اصغری
سه شنبه - ۱۳ تیر ۱۴۰۲

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو؛

زاگرس، محصول جدیدی است که توسط شرکت زامیاد و برند فودای، به عنوان دومین پیکاپ این شرکت در بازار ایران عرضه خواهد شد.

همکاری بین زامیاد و فودای به منظور تولید خودروهای پیکاپ، از چند سال پیش آغاز شده و تا به امروز محصولات متعددی با همکاری این دو شرکت به بازار عرضه شده است. پیش از زاگرس، زامیاد پادرا و زامیاد کارون را براساس نسخه‌های تک کابین و دو کابین فودای F16 به بازار معرفی کرده بود.

خودرو زاگرس از یک پیشرانه 4 سیلندر 16 سوپاپه و حجم 2378 سی سی تنفس طبیعی برخوردار است، انتقال نیرو در پیکاپ زاگرس زامیاد توسط دو دیفرانسیل صورت می‌گیرد، که این ویژگی به خودرو امکان کنترل بهتر و پاسخگویی دقیق‌تر را در مسیرهای مختلف می‌دهد.

پیشرانه پیکاپ زاگرس زامیاد توان تولید 136 اسب بخار در 5250 دور در دقیقه و حداکثر گشتاور 200 نیوتن متر در 2500 دور در دقیقه را داراست و سگمنت خود قدرت و توانایی لازم برای انجام حمل و نقل بارهای نیمه سنگین و فعالیت‌های روزمره را داراست.پیکاپ زاگرس زامیاد همچنین با جعبه دندهٔ 5 سرعته دستی عرضه می‌شود

به طور کلی، پیکاپ زاگرس زامیاد با ترکیبی از عملکرد و استحکام قابل توجه، به عنوان یک خودروی پیکاپ، انتخابی تقریبا اقتصادی در بازار خودروهای تجاری سبک است برای افرادی مناسب برای است که به دنبال تجربهٔ بهتری از یک پیکاپ اقتصادی هستند.

قیمت پیکاپ زاگرس در کارخانه و بازار آزاد تیرماه 1402

 

پیکاپ زاگرس در زمان نگارش مقاله با قیمت 1,195,000,000 تومان توسط شرکت در بازار عرضه شده است و قیمت بازار آزاد خودرو در مدل 1402 از ۱٬۳۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان تا 1٬600٬000٬0 تومان متغییر است. این خودرو نسبت به سایر رقبا مانند پیکاپ کلوت، کی ام سی T8، آمیکو آسنا از قیمت رقابتی برخوردار بوده و گزینه مناسب‌تری برای کسانی است توان مالی کمتری دارند.

انتهای پیام/

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی