پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

قیمت لاماری ایما برای متقاضیان پاییز اعلام شد

شرکت آرین پارس موتور به مشتریان طرح یکپارچه سامانه فروش خودروهای داخلی فراخوان داده است و قیمت لاماری ایما را برای متقاضیان پاییز ۱۴۰۲ مشخص نموده است.

فاطمه علی اصغری
چهارشنبه - ۱۴ تیر ۱۴۰۲

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو؛ در حال حاضر مشتریان لاماری ایما در سامانه یکپارچه فروش خودروهای داخلی که موعد تحویلشان پاییز ۱۴۰۲ بوده است، می توانند با قیمت یک میلیارد و ۵۵۶ میلیون تومان این کراس اوور مونتاژی آرین پارس موتور را خریداری کنند.

نام خودرو قیمت مصوب پاییز ۱۴۰۲ (تومان)
لاماری ایما ۱.۵۵۶.۰۰۰.۰۰۰

لاماری ایما یک کراس اوور مونتاژی است که در کارخانه آرین پارس موتور به تولید می رسد و در برخی بازارها با نام دانگ فنگ T5 EVO عرضه می شود. این خودرو به پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژر TGDi مجهز است که ۱۹۵ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۲۸۰ تا ۲۸۵ نیوتن متر تولید می کند و جعبه دنده ۷ سرعته اتوماتیک دو کلاچه تَر توان را به چرخ های جلوی ایما می رساند.

لاماری ایما با قیمت اعلام شده به امکاناتی مانند سنسور نور، سنسور باران، فرمان کمکی برقی، تهویه اتوماتیک، سیستم پاکسازی هوای کابین، صندلی برقی راننده، دوربین ثبت وقایع، سقف پانوراما، استارت دکمه اب، ترمز پارک برقی، اتوهلد، شش کیسه هوای ۱۰ نقطه ای، کروز کنترل، دوربین و سنسور پارک عقب، رینگ آلومینیومی ۱۹ اینچی، سنسور پایش باد تایرها، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، سامانه کنترل حرکت در سراشیبی، دسته دنده الکتریکی و… مجهز است.

گفته می شود که تیپ فول آپشن این خودرو با امکاناتی مانند فناوری LED چراغ ها، قابلیت تیپ ترونیک، صندلی برقی شاگرد، سردکن و گرمکن صندلی های جلو، کلاستر جدید و… قیمتی بیشتر از نمونه فعلی دارد و در طرحی دیگر عرضه می شود.

جدول لاماری

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی