پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

عرضه منظم محصولات سایپا به متقاضیان مرحله دوم طرح فروش یکپارچه خودرو

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: در مرحله دوم طرح فروش یکپارچه خودرو،‌ محصولات گروه خودروسازی سایپا به صورت منظم و در موعد مقرر به متقاضیان عرضه خواهد شد.

فاطمه علی اصغری
شنبه - ۱۷ تیر ۱۴۰۲

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو به نقل از سایپانیوز،‌ ‌‌حسین كاظمی طرقی درباره اجرای مرحله دوم عرضه محصولات در سامانه يكپارچه تخصيص خودرو،‌ اظهارداشت: با عدم حضور ايران خودرو در این مرحله، گروه خودروسازی سايپا با عرضه 11 محصول، با استقبال بالای متقاضيان روبرو شد.

او ادامه داد: گروه خودروسازی سايپا با درک صحيح حساسيت شرايط و اهميت حفظ ثبات ايجاد شده در بازار خودرو، برنامه‌ريز‌ی‌ لازم را در مديريت عرضه محصولات با در نظر گرفتن تعهدات موجود و برنامه توليد خود داشته است و بر این اساس فراخوان جهت واريز وجه را از تاريخ 25 خردادماه آغاز کرد.

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا با بیان اینکه برای حدود يكصد هزار متقاضی مشاركت‌كننده برای6 محصول عرضه شده،‌ طی 7 مرحله فراخوان داده شده است،‌ تصریح کرد:  وضعیت این گروه از متقاضیان مشخص شده است و افراد نسبت به ثبت نام در سيستم فروش اقدام کرده‌اند.

او تاکید کرد: همانگونه كه از شرايط بازار برآورد می‌گردد، نتيجه اقدامات در افزایش تولید و عرضه خودرو، منجر به حفظ ثبات قيمت خودروهای این مجموعه در بازار شده و به‌عبارتی با پاسخ به درخواست‌های خريد، رضايتمندی متقاضيان محصولات گروه خودروسازی سایپا به دست آمده است.

 کاظمی طرقی گفت: انضباط در اجرای عرضه محصولات، متناسب با برنامه توليد در فرآيند گروه خودروسازی سایپا كاملا مشهود است.   

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی